۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۶
کد خبر: ۲۹۰۸۴۳

مراسم ترحیم جان باختگان منا در حرم حضرت معصومه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم ترحیم جان باختگان حجاج منا در آستان حضرت فاطمه معصومه (س) با حضور روحانیون، علما، تولیت آستان حضرت فاطمه معصومه (س) و زائران حرم بانوی کریمه برگزار شد.
مراسم يادبود جان باختگان حادثه مني در شبستان امام خميني حرم حضرت معصومه(س)
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم ترحیم جان باختگان حجاج منا در آستان حضرت فاطمه معصومه (س) با حضور روحانیون، علما، تولیت آستان حضرت فاطمه معصومه(س) و زائران حرم بانوی کریمه برگزار شد.
 
این مراسم امشب پس از نماز مغرب و عشا با تلاوت قرآن از سوی قاری برجسته قم آغاز شد و با مداحی حاج صادق آهنگران ادامه یافت و پس از آن حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به ایراد سخن پرداخت.
 
همچنین در این مراسم ابعاد فاجعه انسانی منا و نقش عربستان برای مردم تبیین شد و از جهان اسلام برای چاره‌جویی در این زمینه دعوت جهانی و همگانی به عمل آمد تا سال آینده مراسم با شکوه حج با چنین رخدادی اسف بار مواجه نشود و حج که نماد شکوه جهان اسلام است در اثر سهل انگاری آل سعود و وهابیت در راستای توطئه های یهودی و ضد اسلامی تعطیل نشود.
 
لازم به ذکر است، استاندار قم، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تولیت آستان حضرت فاطمه معصومه (س)، حجت الاسلام گلپایگانگی نماینده حضرت آیت الله صافی و حضرت آیت الله نوری همدانی و تعدادی از اعضای شورای نگهبان رهبری در این مراسم حضور داشتند./921/پ203/ف
ارسال نظرات