۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۳
کد خبر: ۲۸۸۹۴۳
امام جمعه مشهد اردهال:

هدف دشمن تهی کردن روحیه انقلابی مردم است

خبرگزاری رسا ـ استاد درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که خواسته رهبر معظم انقلاب، بیداری ملت و حفظ روحیه انقلابی است، گفت: آل سعود به عنوان دست پنهان سلطه استکبار، آمریکا و اسرائیل در منطقه است که حاکیمت نابخرد خود را نمایان کرده است.
حجت السلام مهدي سليماني اردهالي

حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی، استاد درس خارج حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که زائران ایرانی در سال 66 به دست ددمنشانه سعودی به شهادت رسیدند، گفت: عمل نابخردانه حکام صهیونیستی سعودی موجب سقوط جرثقیل شد.

وی افزود: زائرانی که در محل مأمن خانه الهی حضور داشتند، جان خود را به علت بی تدبیری حکام سعودی از دست دادند.

حجت الاسلام سلیمانی با تأکید بر عدم صلاحیت و قابلیت حاکمان آل سعود، گفت: آل سعود به عنوان دست پنهان سلطه استکبار، آمریکا و اسرائیل در منطقه است که حاکیمت نابخرد خود را نمایان کرده است.

امام جمعه مشهد اردهال کاشان با اشاره به این که دولت و ملت باید به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع سپاهیان توجه کنند، گفت: ایشان در بیانات خود هدف دشمن را برملا کرد.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که هدف دشمن تهی کردن روحیه انقلابی مردم است، گفت: دولت و ملت ایران با بیداری خود می توانند مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی کوبیده و آنها را از دست یابی به اهداف شان نا امید کنند.

وی با تأکید بر این که آمریکا آرزوی براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را به گور خواهد برد، گفت: خواسته رهبر معظم انقلاب، بیداری ملت و حفظ روحیه انقلابی است.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به این که جانشین فرماندهی سپاه، جمله دلشاد کننده و دشمن شکنی را بیان کرد، ادامه داد: ایران اسلامی موشک هایی در اختیار دارد که دشمنان از وجود آنها خبر ندارند و آن موشک ها در انحصار ایران، روسیه و آمریکا است.

امام جمعه مشهد اردهال کاشان با بیان این که از موشک های قدرتمند ایرانی به وقت خود استفاده خواهد شد، گفت: ملت ایران به مردان مذاکره کننده، سپاهیان دلیر و شجاع می بالند، چرا که آنها از فکر، ذهن و همت خود در جهت تعالی و دفاع مستحکم از نظام برآمده از خون شهدا استفاده می کنند./1307/302/ب3 

ارسال نظرات