۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۲۸۷۴۹۷
همزمان با ایام غدیریه؛

مراسم فضیلت خوانی امام علی در شهرضا برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اوقاف و امور خیریه شهرضا عید غدیر را یکی از بهترین فرصت ها برای شبهه زدایی نسل جوان دانست و گفت: نسل جوان انقلاب همواره در معرض شدید ترین تهاجمات فرهنگی و ضد شیعی قرار داشته اند باید از هر فرصتی برای رفع شبهات آن ها استفاده شود.
حجت الاسلام ابراهيمي  رييس اداره اوقاف شهرضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام رضا ابراهیمی رییس اوقاف و امور خیریه شهرضا ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد غدیر این شهرستان عنوان کرد: تهاجمات گسترده فرهنگی بر علیه جوانان در ابعاد و عناصر مختلف ظهور پیدا می کند که ایجاد شبهه در واقعه غدیر نیز یکی از آن ها است.

 

 

وی در ادامه افزود: شیعیان همواره در طول تاریخ از مسند و جایگاه والای غدیر صیانت کرده اند و اکنون نوبت ماست تا از این میراث گرانمایه حمایت و حراست کنیم.

 

 

رییس اوقاف و امور خیریه شهرضا تصریح کرد: در سنوات گذشته امامزادگان و بقاع متبرکه کانون برنامه های محوری اداره اوقاف بوده است اما از امسال طبق دستور العمل ابلاغی امکان برگزاری مراسم در کلیه مناطق سطح شهر وجود دارد.

 

 

حجت الاسلام ابراهیمی عنوان کرد: یکی از برنامه های محوری اداره اوقاف تعیین شعارهایی برای هر روز است که بر اساس آن جدول زمان بندی اجرای برنامه ها نیز ابلاغ خواهد شد.

 

 

وی گفت: ولایت و اطاعت، ولایت و شهادت و ولایت و وقف از جمله موضوعات کلیدی و شعارهای ابلاغی این هفته است که برنامه های این اداره از جمله رئوس برنامه های مبلغین دینی نیز بر مبنای آن ها نتظیم شده است.

 

 

رییس اوقاف و امور خیریه شهرضا اظهار کرد: در هفته غدیر امسال با دعوت از حجت الاسلام زاهدی، که از علمای اهل سنت مشرف شده به تشیع هستند، دعوت و با حضور وی برنامه هایی در سطح شهرستان برگزار می شود.

 

 

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه افزود: مهم ترین موضوعات حضور و سخنرانی حجت الاسلام زاهدی شبه زدایی نسل جوان و پاس گویی به  سؤالات آن ها پیرامون مسائل اعتقادی است.

 

 

وی تأکید کرد: امسال آستان امامزاده شاهرضا میزبان طلاب و روحانیونی خواهد بود که با شرکت در مراسم فضیل خوانی، به ذکر فضائل اهل بیت به ویژه امام علی (ع) می پردازند.

 

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا عید غدیر را یکی از بهترین فرصت ها برای شبهه زدایی نسل جوان دانست و گفت: نسل جوان انقلاب همواره در معرض شدید ترین تهاجمات فرهنگی و ضد شیعی قرار داشته اند باید از هر فرصتی برای رفع شبهات آن ها استفاده شود./868/202/ب3

ارسال نظرات