۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۲۸۶۷۶۰
امام جمعه شبستر مطرح کرد؛

ضرورت همدلی و همزبانی در مسأله فرهنگ

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام محمدزاده سال جاری با شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی را بهترین فرصت برای بسط فعالیت های فرهنگی و هم آوایی دستگاه های فرهنگی عنوان کرد و گفت: با توجه تهاجم فرهنگی دشمن نیازمند همدلی ملت و دولت هستیم.
حجت الاسلام محمدزاده، امام جمعه شبستر
حجت الاسلام علی محمدزاده، امام جمعه شبستر و عضو شواری استانی حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، ضمن تأکید بر توجه به مسأله فرهنگ و سبک زندگی اسلامی، اظهار داشت: فرهنگ معرف جایگاه زندگی و گویای ابعاد مختلف یک جامعه است.
 
وی سال جاری با شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی را بهترین فرصت برای بسط فعالیت های فرهنگی و هم آوایی دستگاه های فرهنگی عنوان و تصریح کرد: دستگاه های مسؤول، دولت لازم است در مسأله فرهنگ دینی فعالتر عمل کنند و روحانیت را در این امر یاری نمایند.
 
امام جمعه شبستری با اشاره به شرایط سخت فرهنگی و ناتوی فرهنگی دشمن، ابراز داشت: معرفی چهره‌ای حقیقی اسلام ناب محمدی در شرایطی که جهت تبلیغی دشمن برای ناکارآمد نشان دادن دین اسلام است، ضروری است.
 
وی با تأکید بر توجه به شعار سال در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، اذعان داشت: امروز به جهت شرایط خاص فرهنگی و هجمه شدید استکبار در زمینه فرهنگ نیازمند انسجام و وحدت بیشتر مسؤولان و مردم در عرصه فرهنگ هستیم.
 
عضو شواری استانی حوزه علمیه استان ضمن تأکید بر ظرفیت های قرآن کریم در ترویج فرهنگ دینی و مقابله با ضد فرهنگ‌ها، افزود: ترویج قرآن خوانی، عمل به مفاهیم، توجه به تفاسیر آیات در کنار عمل قرآنی جلا بخش قلوب و جامعه خواهد بود.
 
وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی در بیانات رهبر معظم انقلاب، تأکید کرد: غفلت از فضای مجازی آثار سوء فراوانی را برای جامعه خواهد داشت، امروز فضای مجازی بیشترین مخاطبان را در عرصه رسانه ها دارا است.
 
حجت الاسلام محمدزاده ترویج فرهنگ قرآنی در فضای مجازی می تواند طهارت جامعه را به دنبال داشته باشد و جامعه را از مسیر گمراهی به مسیر حق هدایت کند، فضای مجازی با چنین ظرفیت هایی ضرورت تبلیغ در آن را هویدا می کند./854/
ارسال نظرات