۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۲۶۷۱۴۵
امام جمعه زنجان:

تحقق شعار سال به توسعه فرهنگی و رشد کشور کمک می‌کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در زنجان گفت: شعار همدلی و همزبانی باید بیش از پیش در تمام دستگاه ها جا بیفتد تا بتواند به توسعه فرهنگ عمومی و رشد کشور کمک کند.
حجت الاسلام خاتمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، جلسه عملیاتی کردن شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری امروز با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه ها و ارگان های فرهنگی استان زنجان در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام حسن صلاحی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، در این جلسه با بیان این که امسال در راستای تحقق شعار سال دو برنامه برای روحانیان معمم زنجان برگزار شده است گفت: درصدد آن هستیم که با استفاده از شبکه تبلیغی در تحقق شعارسال بیش از پیش گام برداریم.

 

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به فعالیت ها و اقدامات سال های گذشته اداره تبلیغات اسلامی زنجان خاطرنشان کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان همه ساله در راستای تحقق شعار سال گام های مثمرثمری برداشته است.

 

در ادامه این جلسه فرهنگی، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان با بیان این که زندگی ماشینی مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است اظهار داشت: در آپارتمان نشینی باید فرهنگ آپارتمان نشینی و پیوست فرهنگی آن تهیه شود تا از برخی آسیب ها جلوگیری شود.

 

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به پیوست های فرهنگی مورد تصویب در خصوص آپارتمان نشینی تصریح کرد: پیوست فرهنگی که در شورای فرهنگ عمومی تصویب شده است باید در تمام پروژه ها شکل اجرایی به خود بگیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در ادامه با تأکید بر تحقق شعار سال در جامعه و ایجاد همدلی به ویژه بین دستگاه ها و ارگان های مسؤول خاطرنشان کرد: شعار همدلی و همزبانی باید بیش از پیش در تمام دستگاه ها جا افتد تا بتواند به توسعه فرهنگ عمومی و رشد کشور کمک کند.

 

گفتنی است، در جلسه تحقق و عملیاتی کردن شعار سال، حمید اسماعیلی رییس حوزه هنری استان، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان، ناصرمقدم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان، حجت‌الاسلام شامی نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد و حجت‌الاسلام شیری نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی به طرح دیدگاه های خود در خصوص شعار سال پرداختند./949/پ202/ب4

ارسال نظرات