۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱
کد خبر: ۲۶۱۴۷۱
مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه:

مددجویان تحت پوشش کمیته امداد به یادمان های دوران دفاع مقدس اعزام می شوند

خبرگزاری رسا ـ مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه، گفت: افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می شوند.
اعزام به مناطق عملياتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، کامیار جمشیدی، مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه، در جلسه برنامه ریزی اعزام مددجویان به مناطق عملیاتی، اظهار داشت: اعزام مددجویان به مناطق عملیاتی و بازدید از یادمان های دوران دفاع مقدس، به آن ها درس ایثار و فداکاری خواهد داد.

 

جمشیدی با اشاره به بازدید مددجویان تحت حمایت، از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در سال گذشته، خاطرنشان کرد: بازدید و حضور در یادمان های دوران دفاع مقدس، فرصت مناسبی جهت بالا بردن روحیه اخلاص و شهادت طلبی و ولایتمداری در افراد است

 

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: شهدا، بزرگ مردانی بودند که از تمام هستی خویش جانانه گذشتند تا از مملکت خود در مقابل تجاوز دشمن به خاکشان دفاع کنند.
 

وی در ادامه افزود: اعزام افراد تحت پوشش، هیچ هزینه ای برای آن ها در بر نداشته و در این زمینه ستاد راهیان نور و نیروی مقاومت بسیج استان کرمانشاه همکاری و حمایت مناسبی با کمیته امداد امام خمینی(ره) داشته اند.


مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در پایان بیان داشت: در سال گذشته بیش از 1100  مددجو در استان به اردوهای دانش آموزی، دانشجویی یک روزه، اعزام شدند و امید است که در سال جاری نیز بتوانیم، اعزام مددجویان را به مناطق عملیاتی فراهم کنیم./967/پ202/ح

ارسال نظرات