۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۲۵۹۷۰۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

جوانان تحقق‌بخش وحدت و همدلی هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که جوانان تحقق‌بخش وحدت و همدلی هستند، گفت: جوانان در این راستا باید به تبعیت از ولایت فقیه توجه داشته باشند.
حجت الاسلامسيد احمد  ميرعمادي-امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولیفقیه در استان و امام‌ جمعه خرم‌آباد، ظهر امروز در نخستین همایش استانی «نقش جوانان در همدلی و هم‌زبانی» که در نورآباد برگزار شد، با اشاره به اعتماد پیامبر اکرم به جوانان گفت: پیامبر(ص) با اعتماد به جوانان و ایجاد همدلی، فرهنگ اسلام را در دو ابرقدرت ایران و روم به‌عنوان فرهنگ اسلامی ترویج داد.

 

وی با اشاره به این که رهبر معم انقلاب دائماً بر جوانان تکیه می‌کنند، بیان داشت: هر کاری به جوان واگذار شود به بهترین نحو شکل گرفته است، نمونه آن اردوهای جهادی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی جوانان را سرشار از نیرو و شادابی دانست و عنوان داشت: جوان نیت پاک و صادقانه دارد و دارای دلی به‌دور از بدگمانی است، آیینه صاف است و اهل کینه و کدورت نیست.

 

وی با بیان این که جوانان اهل ریا و تظاهر نیستند، خاطرنشان کرد: کار با جوانان برکت دارد و موجب پیروزی و موفقیت می‌شود.

 

امام جمعه خرم آباد با اشاره به وجود انتخابات و مذاکرات هسته‌ای افزود: ضرورت تحقق شعار سال امری ضروری است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که جوانان در تحقق‌ وحدت و همدلی نقش بسزایی دارند، عنوان داشت: نسل جوان ما باید به مؤلفه های تحقق شعار سال توجه ویژه داشته باشند.

 

وی تصریح کرد: در راستای تحقق شعار سال  توجه به نصرت الهی، تأییدات خداوند متعال، وحدت و همدلی و تبعیت از ولایت فقیه باید مورد توجه قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی یک استراتژی دائمی و همیشگی است که باید نسل جوان به این امر توجه داشته باشند.

 

وی حُسن نیت و پاک‌دلی، صداقت و انصاف را از عوامل مهم همدلی دانست و اظهار داشت: وحدت، در کنار هم بودن و تبعیت از ولایت موجب همدلی می‌شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی افزود: انتقادپذیری، سعی، تلاش، خستگی‌ناپذیری، حل مشکلات و گرفتاری مردم از دیگر عوامل ایجاد همدلی بیان کرد./9459/پ202/ب4

ارسال نظرات