۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۲۵۶۴۹۶
همزمان با میلاد امام باقر صورت گرفت؛

تجهیز مدارس علمیه مشهد به وسایل ورزشی

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش مدرسه امام باقر(ع) از تجهیز این مدرسه به امکانات ورزشی خبر داد و گفت: با فراهم آمدن امکانات ورزشی، فرصتی به وجود آمده است تا طلاب نیز همانند سایر اقشار جامعه از فضاهای آموزشی بهره ببرند.
ورزش طلاب

حجت الاسلام خان علی ابراهیمی، معاون آموزش مدرسه امام باقر(ع)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از تجهیز این مدرسه به امکانات ورزشی خبر داد.

 

وی با بیان این که باید مدارس در کنار تعلیم و تبلیغ به ورزش توجه خاص صورت گیرد، اظهار کرد: مدارس علمیه امکانات ورزشی را داشتند اما در حد حداقلی بود که با همت واحد فرهنگی خراسان و شهرداری مشهد سالن های ورزشی مدارس تجهیز شد.

 

حجت الاسلام ابراهیمی، با اشاره به این که مدرسه امام باقر(ع) همزمان با 25 مدرسه علمیه دیگر در روز ولادت امام باقر(ع) به تجهیزات ورزشی مجهز شدند، تصریح کرد: مراسم افتتاحیه سالن ورزشی این مدرسه با حضور سعید جلیلی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد و حجت الاسلام اخلاقی، از اعضای شورای شهر افتتاح شد.

 

معاون آموزش مدرسه علمیه امام باقر(ع)، با اشاره به فضای آموزشی حوزه، گفت: روح سالم در بدن سالم است، در کنار تحقیقات، ورزش نیز نیاز است و با توجه به این که فضای حوزه فضای آموزشی است، برای کسب موفقیت جسم سالم نیاز است.

 

وی به برنامه های ورزشی پیش بینی شده برای طلاب اشاره و اظهار کرد: برنامه های مختلف ورزشی از جمله ورزش های گروهی مانند والیبال، فوتبال، شنا و کوهنوردی و غیره و همچنین ورزش های رزمی و دفاع شخصی برای طلاب در نظر گرفته شده است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: با فراهم آمدن امکانات ورزشی، فرصتی به وجود آمده است تا طلاب نیز همانند بقیه اقشار جامعه مانند دانشجویان و مدارس تحصیلی از فضاهای آموزشی بهره ببرند./1310/ت302/ب5

ارسال نظرات