۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۲۵۳۳۲۳
آیت الله طبرسی:

تحقق مطالبات رهبر انقلاب نیازمند وحدت و همدلی در جامعه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که تحقق شعار سال، مستلزم عمل و اقدام است، بیان داشت: تحقق عملی شعار سال نیاز به سرمایه، پول و اعتبار ندارد، بلکه نیازمند وحدت و همدلی عموم جامعه است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار فرمانده سپاه کربلا با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، بر ضرورت بهره گیری از دولت و ملت از رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جدید تأکید کرد.

 

وی با بیان این که تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی یک تکلیف مهم برای مسؤولان و مردم است، افزود: همه باید برای تحقق مطالبات رهبری در سال جدید تلاش کنند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که تحقق شعار سال، مستلزم عمل و اقدام است، بیان داشت: تحقق عملی شعار سال نیاز به سرمایه، پول و اعتبار ندارد، بلکه نیازمند وحدت و همدلی عموم جامعه است.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که داشتن همت برخواسته از ایده قرآنی و اسلامی در جامعه بهترین راه حل مشکلات کشور است، خاطرنشان کرد: همدلی و همزبانی مهم ترین راه پیشرفت و بالندگی کشور است.

 

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که عقیده، مکتب و پیروی از ولایت منشأ تشکیل سپاه از سوی امام خمینی(ره) بود، بیان داشت: رمز موفقیت نیروهای جان برکف سپاه در سه دهه اخیر همین سه عنصر مهم بوده است.

 

وی با اشاره به این که ایمان و فداکاری پاسداران بسیار ارزشمند است، افزود: امروز سپاه آبروی انقلاب را حفظ کرده و اجرش مجاهدت است و الحمدالله در همه جا نقش آفرینی می کند که این نعمت است و بخاطر همین ارزشی بودن نقش سپاه و بسیج بود که امام راحل فرمودند که ای کاش من یک بسیجی بودم.

 

امام جمعه ساری به نقش سپاه در سه دهه گذشته اشاره کرد و گفت: حضور رزمندگان سپاه در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی بسیار تعیین کننده بوده است.

 

وی گفت: دفاع و پایداری ایران اسلامی در برابر تجاوز همه جانبه دشمنان اسلام که برخاسته از روح وحدت و ایمان بود در سایه هدایت های امام خمینی(ره) شکل گرفت و باعث احیای مکتب سازنده و نهضت های آرمان گرا و ایدئولوژی در جهان است.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به هجمه های متعدد دشمنان بر ضد ایران اسلامی، ابراز کرد: انتقال ارزش های دینی و انسانی دوران هشت سال دفاع مقدس به مردم به ویژه نسل جوان مسأله است.

 

وی سپاه را فرزند انقلاب خطاب کرد و افزود: در عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری انتظارات از سپاه بیشتر است و برای اجرای مطالبات ایشان، برخلاف بعضی‌ها، باید از شعار و سمینار خارج شد و با ورود در حوزه عمل موجب تحرک و اقدام دیگران را برای پیشرفت جامعه اسلامی در همه زمینه‌ها فراهم کرد.

 

امام جمعه مرکز مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به مذاکرات هسته ای در لوزان اشاره کرد و با بیان این که ایستادگی و مقاومت تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در برابر غربی ها بسیار ارزشمند است، ادامه داد: هیأت مذاکره کننده کشورمان توانست در بازی های سیاسی غرب به خوبی پیش برود.

 

آیت‌الله طبرسی استفاده از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را روشنگر تکلیف کشور در مصلحت اقدامات اخیر خواند و گفت: گرچه نتایج مذاکره تیرماه امسال مشخص می‌شود اما باید آماده باشیم و همواره به زبان گویای رهبر عزیز نظاره کنیم و انشاالله سال 94، سال پر خیر و برکت توام با فتح و ظفر کشورهای اسلامی بوده و نگرانی  مسلمانان برطرف شود./950/پ202/ب1

ارسال نظرات