۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۲۴۶۳۸۸

شکوه حضور مردم بوشهر در کرانه خلیج فارس

خبرگزاری رسا ـ امروز مردم استان بوشهر همزمان با سراسر کشور حرکت حماسی خود را در سی‌و‌ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شکوه هر چه تمام تر در کنار آب‌نهای نیلگون خلیج همیشه فارس به دشمنان نشان دادند.
راهپيمايي 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، امروز مردم استان بوشهر همزمان با سراسر کشور حرکت حماسی خود را در سی‌و‌ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شکوه هر چه تمام تر در کنار آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس به منصه ظهور رساندند.

 

راهپیمایی امروز مردم ولایتمدار بوشهر ساعت 9 صبح از مقابل بسیج مرکزی شهرستان بوشهر آغاز شد.


راهپیمایان مشت‌های گره کرده خود را با شعارهای کوبنده نثار دشمنان دین و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند. موج پرخروش حضور مردمی در این راهپیمایی باتوجه به مذاکرات هسته‌ای و منویات مقام معظم رهبری باگذشته تفاوت‌های زیادی داشت و این‌بار مردم شهرهای ما محکم‌تر و استوارتر از گذشته فریاد الله اکبر سر می دادند.

 

«لغو تحریم ها شرط توافقات است این شرط ملت ما دراین مذاکرات است» «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «اذن فقط اذن علی رهبر فقط سیدعلی، مرگ بر آمریکا»،  و... از جمله شعارهایی بود که مردم با تمام وجودشان سر می‌دادند.


مردم با در دست داشتن تصاویری از بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی(ره)، رهبری عظیم‌الشان انقلاب و شهدا آمده بودند تا بار دیگر با آرمان‌های اسلام، انقلاب و ولایت تجدید میثاق کنند و بصیرت و داریت خود را نشان دادند.

 

همه آمده بودند، پیر و جوان، سالخورده و کودکان، استاد و شاگرد و جانبازان، ایثارگران خاطره سازان سال 57 و همه جوانانی با همه نوع تیپ ها برای بیعتی مجدد آمده بودند. نسل چهارم انقلاب با در دست داشتن پرچم های ایران در کنار پدر و مادرشان عاشقانه فریاد مرگ بر آمریکا را سرمی دادند تا دشمنان بدانند با هیچ ترفندی از جمله تهاجم فرهنگی نمی توانند نسل جوان و آینده ساز کشور ما را از مسیر انقلاب و آرمان های امام راحل منحرف  و دور سازند و تحریم ها بر مردم همیشه در صحنه ما اثری نخواهد گذاشت.


نهادهای امدادی، دستگاه های اجرایی، دانشجویان، نیروهای مسلح، نظامی و خدماتی و ماموران نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، هلال احمر و شهرداری در طول مسیر آماده خدمات‌رسانی به راهپیمایان بودند.


خبرنگار، تصویربردار، عکاس و گزارشگر در طول مسیر راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن حضور داشته و آماده ثبت حماسه مردم ولایی استان در تجدید بعیت ومیثاقی مجدد با ارزش های این انقلاب بودند.
بنرها و تصاویر رهبری عظیم‌الشأن انقلاب در طول مسیر نصب شده و زیبایی خاصی به مسیرهای برگزاری راهپیمایی بخشیده بود.

 

ورزشکاران رزمی کار، اسکی بازان با حضور خود فضای دیگر به این گردهمایی سالانه داده بودند، گروه موسیقی سپاه امام صادق(ع) و نیروی دریایی سرودهایی را اجرا کردند تعداد بسیاری دانش آموز ندای سرفراز باشی میهن من را در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس سر دادند.

 


همه آمده بودند تا به رهبرشان، به ولی شان ثابت کنند تا آخرین نفس تا آخرین قدم تا آخرین لحظه عمر از آرمان های امام و شهدا و این انقلاب 36 سال دفاع خواهند کرد و تا آخر در کنار سید علی خامنه ای به کوری چشم دشمنان وبی تفاوت به گزینه های روی میز آمریکای جنایتکار و با وجود تحریم های ظالمانه آنها تا آخر راه این انقلاب و نظام ایستاده اند تاپرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی اش دهند و در پایان این راهپیمایی بیانیه ای که بابیان  هر بند آن تکبیر مردم بلند بود قرائت شد./833/پ203/ب4

ارسال نظرات