۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۴۵۴۹۳
امام جمعه بروجرد:

پیروی از ولی فقیه مهم ترین عامل تداوم راه امام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد با بیان این که تبعیت و پیروی از ولی فقیه مهم ترین عامل تداوم راه امام راحل و انقلاب است، گفت: امروز ملت ایران در در حفظ آرمان های امام خمینی(ره) و انقلاب مسؤولیت سنگینی بر دوش دارند.
حجت الاسلام ترابي-امام جمعه بروجرد

حجت الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به نقش رهبری امام(ره) در تداوم انقلاب اسلامی و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان داشت: پس از ایشان، خلف صالح وی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بوده‌ است.

وی با بیان این که پیروی از ولی فقیه مهم ترین عامل تداوم راه امام(ره) و انقلاب است، گفت: عزت، آزادی و سربلندی ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا، رهبریهای پیامبرگونه امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب افزود: وحدت و یکپارچگی ملت ایران موجب موفقیت انقلاب اسلامی در عرصه های گوناگون شده است.

حضور مردم در صحنه های انقلاب اسلامی مکمل نقش رهبری است

امام جمعه بروجرد با اشاره به نقش حماسه آفرین ملت ایران در عرصه های گوناگون انقلاب ابراز داشت: حضور حماسی ملت حماسه‌آفرین در همه صحنه‌های انقلاب مکمل نقش رهبر معظم انقلاب در طول 36 سال پس از پیروزی انقلاب است.

وی با اشاره به موفقیت ایران اسلامی در عرصه های گوناگون در طول این 36 سال خاطر نشان کرد: این موفقیت ها مرهون روحیه اسلام‌خواهی و پیروی از رهبر فرزانه انقلاب هستیم.

حجت الاسلام ترابی در ادامه با اشاره به نقشه های شوم دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون افزود: دشمنان اسلام همه تلاش و توان خویش را در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار بسته اند و با استفاده از اهرم تشدید تحریمها میکوشند ملت ایران را تحت فشار قرار دهند.

وی با بیان این که رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با توسل به فرهنگ ایثار در برابر دشمنان به پیروزی رسیدند، بیان داشت: امروز نیز با تبیین و پیروی از این فرهنگ می توان به اهداف والای الهی و آرمان‏‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست یافت.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به تلاش کشورهای غربی در راستای معرفی چهره غلطی از اسلام افزود: دولت‌مردان اروپایی و آمریکایی همواره تلاش می‌کنند تا با مخدوش کردن چهره اسلام آن را دین خشونت‌طلب و مظهر توحش به ملت خویش معرفی کنند.

وی در ادامه با اشاره به نامه ارزشمند رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان آمریکایی و اروپایی گفت: نامه روشن‌گرانه رهبر معظم انقلاب چهره‌ای متفاوت از اسلام پیش‌روی جوانان غربی ترسیم کرد.

امام جمعه بروجرد یادآور شد: رهبر فرزانه انقلاب در این نامه از جوانان غربی دعوت کرده است‌ که با تحقیق و پژوهش به دنبال شناخت آرمان‌های اسلام برآیند./9459/ت302/ب2

ارسال نظرات