۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۴
کد خبر: ۲۴۳۸۳۳
رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:

نامه رهبر انقلاب به جوانان غرب الهام الهی بود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان با بیان این‌که پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی برای شناخت بی واسطه از اسلام بسیار حائز اهمیت و مهم است، گفت: نامه رهبر معظم انقلاب یک الهام الهی بود.
حجت الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني

حجت الاسلام سید عبدالصاحب حسینی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در نامه خود به جوانان اروپا و آمریکای شمالی برای شناخت اسلام بی واسطه، گفت: این مسأله بی واسطه نکته بسیار حائز اهمیتی است؛ چرا که اسلامی که غرب و رسانه های غربی معرف آن هستند اسلام داعش، اسلام وهابیت، اسلام خشنونت و اسلام وحشت است.

 

وی نامه رهبر معظم انقلاب آن هم در چنین مقطعی از زمان که اسلام را به عنوان دینی خشن معرفی می‌کنند را یک الهام الهی دانست و گفت: نامه رهبر معظم انقلاب آن هم در زمانی که استکبار جهانی با در اختیار داشتن غول‌های رسانه ای دنیا و بایکوت خبری و حمایت از داعش و تبلیغ برای اسلام هراسی را در دستور کار دارند، بسیار تأثیرگذار است.    

 

به گفته وی، اگر جوانان اروپا و آمریکای شمالی، شخصا و بدون واسطه به سراغ اصل اسلام و منابع اصلی اسلام که قرآن است بروند، اسلام را دین رفعت، محبت، عدالت و پیامبر اکرم(ص) را پیامبر رحمةللعالمین خواهند دید.  

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان یادآور شد: اگر حقیقت اسلام برای جوانان جویای حقیقت اروپایی، آمریکایی، افریقایی و سایر ملیت ها روشن شود تمامی سرمایه گذاری استکبار در زمینه اسلام هراسی بی‌نتیجه خواهد ماند.

 

حجت الاسلام حسینی گفت: در عصری که کتاب های مختلفی در غرب بر علیه اسلام نوشته می شود و قرآن از سوی یک کشیش آمریکایی در نیویورک به آتش کشیده می شود و یا در فرانسه به ساحت مقدس پیامبراکرم(ص) توهین و اهانت می شود، پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی به موقع، مناسب، به جا و غافگیرکننده برای برنامه ریزان بر علیه اسلام ناب محمدی بود.

 

وی در ادامه، مقابله با ظلم و ستم را در سیره رسول الله و امیرالمومنین(ع) و امام حسین(ع) و سایر ائمه اطهار دانست و از ظلم ستیزی به عنوان یکی از مهم‌ترین دلایلی نام برد که دشمنان اسلام به دنبال قراردادن افکار عمومی دنیا در مقابل اسلام است.  

 

به گفته وی، اسلام دینی است که تحریف نشده و قرآن نیز تنها کتابی است که تحریف نشده است و قوانین و دستورات حیات‌بخش اسلام ناب، در راستای سازندگی انسان‌ها است.

 

اگر انسان به تهذیب نفس برسند هزبنه های غرب برای اسلام هراسی بی ثمرخواهد شد

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان تأکید کرد: اگر انسان‌ها به تهذیب نفس و مدارج انسانیت نائل شوند، تمامی هزینه های کلان غرب برای اسلام هراسی و تبلیغ اسلام آمریکایی و اسلام وهابیت بی ثمر خواهد شد و پیامدی برای آنها به دنبال نخواهد داشت.

 

 حجت الاسلام حسینی با اشاره به این که غرب به دنبال استعمار انسان ها است، گفت: غرب برای استعمار انسان ها به دنبال جدا کردن آنها از دین است اما چنانچه انسان ها پایبند به  دین اسلام ناب باشند، میدانی برای جولان دشمن وجود نخواهد داشت.

 

به گفته وی، استکبار جهانی و دشمنان اسلام با تمام توان به جنگ اسلام ناب آمده اند چرا که آنها با اسلام آمریکایی نه تنها کاری ندارند بلکه مروج اسلام آمریکایی نیز هستند.

 

وی افزود: در چنین برهه ای از زمان که دولت مردان و سیاست مداران غربی ریاکارانه تروریست های تحت حمایت خود را به عنوان نمایندگان اسلام به آنها معرفی می کنند، رهبر معظم انقلاب در نامه تاریخی خود به جوانان از آنها می خواهد برای شناخت اسلام واقعی و اسلام ناب محمدی مستقیم به منابع اصلی اسلام مراجعه کنند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان در ادامه راه های شناخت بی واسطه از اسلام را زیاد دانست و افزود: اگر واقعا جوانان اروپایی بخواهند اسلام را بدون واسطه غرب بشناسند باید از طریق آیات شریفه قرآن که رهبر معظم انقلاب نیز به آن اشاره کرده است،اصل حقیقت اسلام را از قرآن بخواهند.

 

حجت الاسلام حسینی گفت: جوانان را باید تشویق کرد تا قرآنی که تحریف نشده و بر قلب پیامبر نازل شده است را تلاوت و در آیات آن تدبّرکنند تا حقیقت را از دل آیات خارج کنند.

 

اگر حقیقت اسلام ناب و گفتمان انقلاب به ملت ها برسد جایی برای جولان ظلم و ستم باقی نخواهد ماند

وی با اشاره به این که بی عدالتی، حق کشی، زورگویی، ظلم، تزویر و ریا در غرب بیداد می‌کند، یادآور شد: اگر غربی ها اجازه دهند که حقیقت اسلام ناب و گفتمان انقلاب به گوش ملت ها برسد دیگر جایی برای جولان آنها و ظلم و ستم آنها باقی نمی ماند.  

 

به گفته وی، غربی‌ها از یک طرف داعیه مبارزه با تروریسم را دارند اما از سوی دیگر از داعش آن هم زمانی که در حال نابودی است حمایت همه جانبه می کند و در عراق به دفعات بسته های نظامی و سلاح برای داعش ارسال می کنند. 

 

حجت الاسلام حسینی گفت: مطمئن باشید غرب به هیچ عنوان اجازه نخواهد داد، اسلام ناب در اروپا رشد کند و آنها خود نیز بر این واقف هستند که اگر اسلام در اروپا رشد کند دیگر جایی برای جولان غرب و رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان در ادامه یادآور شد:  فضای مجازی قابل دسترس جوانان، مراکز فرهنگی، جنبش های آزادی بخش در سراسر دنیا و تمامی انسان های بیدار، آگاه و متعهد و آزاده هریک به طریقی می توانند پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی را به جوانان اروپا و آمریکای شمالی منتقل کنند./1307/ت301/ب6

ارسال نظرات