۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۲۲۷۵۶۳
آیت الله صافی گلپایگانی:

پاسخگویی علمی و دقیق به شبهات مهم ترین وظیفه طلاب است/ تقدیر از خدمات خالصانه استاد کورانی

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار استاد کورانی با اشاره به شرایط مسلمانان و تهاجم بی سابقه دشمنان به مکتب اهل البیت علیهم السلام، پاسخگویی علمی و قوی به شبهات را از مهم ترین وظایف حوزه علمیه و طلاب بیان کرد.
آيت الله صافي گلپايگاني

به گزارش خبرگزاری رسا علّامه محقّق استاد کورانی با حضور در بیت حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با این مرجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.


در این دیدار که با اهدای کتاب ارزشمند «جواهر التاریخ» استاد کورانی به این مرجع تقلید همراه بود، حضرت آیت الله صافی ضمن تقدیر و تشکر از خدمات خالصانه علّامه کورانی در نشر و ترویج معارف قرآن و دفاع از مکتب اهل البیت علیهم السلام، «جواهر التاریخ» را کتابی ارزشمند توصیف  و مطالعه آن را به محقّقان توصیه کرد.


وی با اشاره به شرایط مسلمانان و تهاجم بی سابقه دشمنان به مکتب اهل البیت علیهم السلام، پاسخگویی علمی و قوی به شبهات را از مهمترین وظایف حوزه علمیه و طلاب بیان کرد و از علامه محقق استاد کورانی به خاطر زحماتشان در این راه تجلیل و تقدیر کرد.

 

در پایان این دیدار، حضرت آیت الله صافی، مزید توفیقات این استاد برجسته در خدمت به اسلام و اهل بیت علیهم السلام را در ظل عنایات حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه از خداوند مسألت کرد. /924/د102/ج

ارسال نظرات