۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۲۱۸۶۴۴
نایب‌رییس شورای هیئات مذهبی استان قم:

برنامه‌های کاربردی شورای هیئات مذهبی گسترش می‌یابد

خبرگزاری رسا ـ نایب‌رییس شورای هیئات مذهبی استان قم گفت: برنامه‌های کاربردی شورای هیئات مذهبی استان قم گسترش می‌یابد.
هيئات مذهبي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، محمود هوشنگی، نایب‌رییس شورای هیئات مذهبی استان قم با اشاره به برگزاری جلسات مختلف با حضور مسؤولان هیئات گفت: با توجه به مسائل و موضوعات موجود در جامعه و سطح بین‌المللی تشکیل کلاس‌ها و کارگاه‌هایی با حضور کارشناسان در راستای آگاه‌سازی مسؤولان بسیار مهم و تأثیرگذار است.

 

وی با اشاره به این‌که نزدیک به سه هزار هیأت مذهبی در استان فعال است، افزود: مهم‌ترین برنامه‌های شورا ساماندهی هیئات مذهبی بوده و این شورا همواره در سطح کشور رتبه‌های برتر را در زمینه‌های مختلف کسب کرده است.

 

نایب‌رییس شورای هیئات مذهبی استان قم به جایگاه قم اشاره کرد و گفت: استان قم با توجه به حضور مراجع، حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران ظرفیت الگوشدن در سطح کشور را دارد و باید از این ظرفیت نهایت بهره‌برداری را داشته باشیم.

 

هوشنگی با اشاره به فعالیت‌های شورای هیئات مذهبی استان در مناسبت‌های مختلف اظهار کرد: این شورا در مراسم‌های مختلف و مناسبت‌های متعدد به برگزاری جلسات و برنامه‌های متنوعی می‌پردازد.

 

وی به جشن‌ها و برنامه‌های منطقه‌ای در دهه کرامت اشاره کرد و گفت: مراسم جشن در این دهه ویژه بانوان برگزار می‌شود.

 

نایب رییس شورای هیئات مذهبی استان قم به برخی برنامه‌های اجرا شده در سه ماه نخست سال جاری اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقات ورزشی جام رمضان و کلاس‌های آموزشی متنوع از برنامه‌هایی بوده که توسط شورای هیئات مذهبی استان برگزار شده است./907/د102/ی

ارسال نظرات