۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۲۰۹۹۸۵
سردار نقدی مطرح کرد؛

آمریکا عامل اصلی ایجاد معرکه داعش در عراق

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعین کشور به بحران به وجود در کشور عراق اشاره کرد و با بیان این که آمریکا عامل اصلی به وجود آوردن معرکه داعش است، گفت: امروز سرویس های اطلاعاتی آمریکا صحنه را مدیریت می کنند.
سردار نقدي بجنورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا غرب مازندران، سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین امروز در دومین گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه کشور در رامسر با بیان این که دشمنان همه توان خود را برای مقابله با ما به کار گرفتند، گفت: امروز ما درگیر یک جنگ بزرک با دشمنان هستیم که بسیار سنگین تر از دفاع مقدس است.

 

وی با بیان این که استکبار جهانی در منطقه در گردابی که خود به وجود آورده گرفتار شده است، افزود: استکبار جهانی در حالی که به سمت نابودی پیش می رود تلاش می کند تا به کشورمان ضربه بزند.

 

سردار نقدی با بیان این که دشمنان می دانند که توان مقابله نظامی با ایران اسلامی را ندارند و به همین دلیل به دنبال توطئه های دیگر هستند، خاطرنشان کرد: ایمان و باورهای اعتقادی ملت ایران سد محکمی در برابر آنها است.

 

رییس سازمان بسیج مستضعین کشور با بیان این که دشمنان با شکست در عرصه نظامی علیه ملت ایران تحریم های اقتصادی را در پیش گرفتند، تصریح کرد: ملت ایران با ایستادگی و مقاومت تحریم های دشمنان را نیز خنثی خواهند کرد.

 

وی با بیان این که آمریکا و اروپا نیز در وضعیت اقتصادی بسیار بحرانی به سر می برند، خاطرنشان کرد: بدهی خارجی 17 هزار میلیارد دلاری آمریکا بیان از این موضوع دارد.

 

سردار نقدی با بیان این که اسلام ناب آینده بشریت را رقم خواهد زد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در یک پیچ تاریخی قرار داریم و اگر غفلت کنیم غربی ها ایدئولوژی را خواهند که ملت های دنیا را یک قرن دیگر به دنبال خود می کشانند.

 

وی با بیان این که بشریت نیازمند آشنایی با مسیر صحیح هستند و ما باید آنها را از سردرگمی نجات دهیم، تصریح کرد: امروز جامعه بشری نیازمند یک الگو در این مسیر است.

 

سردار نقدی با بیان این که علیرغم همه تلاش های دشمن برای اسلام هراسی، اما شاهد استقبال رویکردها به اسلام هستیم، خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی به عنوان یک کشور مقتدر الگویی اثرگذار برای بسیاری از ملت های دنیا است.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که معرفی یک جامعه الگو به دنیا نیازمند جهاد در عرصه اقتصادی و فرهنگی است، خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم توطئه های دشمنان خنثی و ما نیز به عنوان یک الگوی اثربخش مورد توجه همه قرار گیریم باید جهاد را در دستور کار خود قرار دهیم.

 

وی همچنین به تلاش رسانه ای دشمن علیه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: 160 کانال فارسی زبان و مکمل به صورت شبانه روزی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کنند.

 

سردار نقدی با بیان این که دشمنان از این رسانه ها به عنوان یک ابزار اثرگذار و مهم علیه ایران اسلامی استفاده می کند، بیان داشت: باید با روشنگری و آگاه بخشی، جامعه را نسبت به توطئه ها و حربه های دشمنان هوشیار کنیم.

 

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که امروز تنها پنج درصد بینندگان شبکه های ماهواره ای با هدف دیدن برنامه های علمی از ماهواره استفاده می کنند، خاطرنشان کرد: تنوع موجود در برنامه ها، موسیقی، فیلم  و اخبار رسانه ها مهم ترین و بیشترین عامل روی آوردن مردم به سوی ماهواره است.

 

سردار نقدی با بیان این که ما باید با رویکرد های متنوع موجب فاصله گرفتن مخاطبان به رسانه های بیگانه شویم، تصریح کرد: رسانه های بیگانه تنها به دنبال تخریب جایگاه نظام هستند.

 

رییس سازمان بسیج مستضعان کشور در بخش دیگری از سخنان خود به بحران به وجود در کشور عراق اشاره کرد و با بیان این که آمریکا عامل اصلی به وجود آوردن معرکه داعش است، بیان داشت: امروز سرویس های اطلاعاتی آمریکا صحنه را مدیریت می کنند.

 

سردار نقدی در ادامه گفت: آمریکایی ها از ترس به خطر افتادن منافع اش خود را مخفی کرده و سکوت می کند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شورای امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و با بیان این که مبارزه با بحث ماهواره ک ریشه بسیاری از منکرات است مهم ترین بحث در این شورا است، گفت: در حال حاضر 95 درصد رسانه های دینا از سوی صهیونیست اداره می شوند./950/پ202/ج

ارسال نظرات