۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۲۰۳۵۸۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

ماموستا مجتهدی محور وحدت در منطقه بود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: ماموستا مجتهدی شخصیتی انقلابی بود و همیشه به تبعیت و اطاعت از رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی امر مسلمین تاکید داشت.
ماموستا حسام‌الدين مجتهدي

 حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب گفت: ماموستا مجتهدی تمام همت و تلاش خود را صرف تعمیق وحدت و انسجام بین مسلمانان شیعه و سنی کرد.

 

وی با بیان این که ماموستا مجتهدی از جایگاه و موقعیت بسیار والا و خطیری برخوردار بودند، اظهار کرد: امام جمعه سنندج به راستی محور و استوانه وحدت اسلامی بود و مسلمانان شیعه و سنی را شیفته و مجذوب خود کرده بود.

 

حجت‌الاسلام صفی‌یاری با اشاره به شخصیت برجسته ماموستا مجتهدی افزود: ایشان شخصیتی انقلابی داشتند و عشق و علاقه وافر ایشان به امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری بسیار چشمگیر بود و همیشه به تبعیت و اطاعت از رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی امر مسلمین تاکید داشتند.

 

 وی یادآور شد: ماموستا مجتهدی از خدمات برجسته و کم نظیر نظام اسلامی در کردستان سخن می‌گفت و در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش بسیار ارزنده‌ای داشت.

 

حجت‌الاسلام صفی‌یاری بیان کرد: تقوا و پیراستگی، صمیمت و مهربانی، تواضع و فروتنی، سادگی، نگاه ژرف، مردم‌داری و محبت‌ورزی تنها بخشی از شاخصه‌های اخلاقی آن عالم فرزانه و محبوب به شمار می‌رفت.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: توصیه‌های اخلاقی و کرسی‌های خطابه این استاد فرزانه دل، جان مشتاقان معارف اسلامی را نوازش می داد و عشق و ارادت خالصانه به پیامبر اعظم (ص) و اهل بیت و صحابه پاکش فضا را نورانی و عطرآگین می‌کرد.

 

وی در پایان افزود: بدون تردید رحلت ایشان که علاوه بر امام جمعه سنندج نماینده مردم شریف استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیز بود لطمه‌ای جبران‌ناپذیر و ناگوار به حساب آمد و مردم کردستان را در غمی سنگین فرو برد./967/ت302/ب

ارسال نظرات