۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۱۹۵۴۴۸
در قم برگزار شد؛

جشن عمامه گذاری طلاب با حضور مراجع تقلید در سالروز میلاد حضرت خاتم و امام صادق

خبرگزاری رسا ـ‌ همزمان با میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) مراسم جشن و سرور در دفاتر و بیوت مراجع تقلید برگزار و تعدادی از طلاب حوزه علمیه نیز به دست مراجع تقلید معمم شدند.
مراسم عمامه گذاري طلاب مراسم عمامه گذاري سي طلبه به دست آيت الله صافي گلپايگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم عمامه گذاری در سالروز میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در بیوت مراجع تقلید برگزار و تعدادی از طلاب حوزه علمیه قم به دست مراجع تقلید ملبس به لباس مقدس روحانیت شدند.
بر اساس این گزارش، طبق سنتی دیرینه و در سالروز میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، طلاب حوزه‌های علمیه به دست مراجع تقلید ملبس به لباس مقدس روحانیت می‌شوند.
امروز تعدادی از طلاب حوزه‌ علمیه قم به دست حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید در بیت این مرجع تقلید معمم شدند.
همچنین آیین عمامه گذاری طلاب امروز با حضور حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی برگزار شد و تعدادی از طلاب به دست این مرجع تقلید ملبس به لباس مقدس روحانیت شدند.
تعداد دیگری از طلاب حوزه علمیه نیر با حضور در دفتر حضرت آیت‌الله نوری همدانی به دست این مرجع تقلید معمم شدند.
آیین عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه در بیوت حضرات آیات جوادی آملی و علوی گرگانی نیز برگزار و شماری از طلاب به دست ایشان ملبس به لباس مقدس روحانیت شدند.
مراجع تقلید در آیین عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه قم برای طلاب معمم آرزوی موفقیت در راه تبلیغ دین کرده و بر ضرورت اهتمام ویژه آنها به لباس روحانیت و ترویج دین اسلام تأکید کردند.
آیین عمامه گذاری طلاب حوزه‌های علمیه در دیگر شهرستان‌ها نیز در شب روز این عید بزرگ با حضور علمای بلاد برگزار شد.
گفتنی است، در شب و روز میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) زائران و مجاوران حضرت معصومه(س) با حضور در حرم کریمه اهل بیت به جشن و شادمانی پرداختند و این روز بزرگ را به ایشان تبریک گفتند./927/پ202/ج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
صلوات خدا بر امام صادق ع
0
0