۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۱۸۵۳۰۷

کارگاه سواد اطلاعاتی ویژه بانوان طلبه مشهد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ کارگاه سواد اطلاعاتی ویژه طلاب مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مدرسه تحصیلات تکمیلی خواهران جامعه المصطفی برگزار می شود.
سواد اطلاعاتي

زهرا زحمتکش، کارشناس امور پژوهش مدرسه تحصیلات تکمیلی خواهران جامعه المصطفی مشهد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد با بیان این که سواد اطلاعاتی از جمله توانمندی های پایه برای افراد در جهان دانش محور به شمار می آید، اظهار کرد: هدف از برگزاری این کارگاه، بررسی نقش سواد اطلاعاتی در تحول آفرینی درک طلاب تحصیلات تکمیلی از مفاهیم سواد اطلاعاتی و رشد مهارت های آنان در جستجوی اطلاعات و بهره گیری از آن در پیشبرد پژوهش است.

 

وی افزود: تشخیص مسیر مناسب در بین منابع اطلاعاتی، ارزیابی اعتبار و کیفیت اطلاعات به دست آمده، تجزیه و تحلیل و به کارگیری اطلاعات مناسب در فرآیند تصمیم­گیری و روش استفاده از اینترنت در پژوهش های قرآنی از دیگر اهداف این کارگاه به شمار می رود.

 

زحمتکش با اشاره به این که استاد این دوره، حجت الاسلام و المسلمین روحبخش، مدیر سایت اجتهاد دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی هستند، گفت: طلاب در پایان این کارگاه با روش های استفاده از دستاوردهای رایانه ای، فناوری اطلاعات، ارتباطات در پژوهش، نرم افزار های تحقیقاتی، کتابخانه الکترونیکی و پایگاه های اینترنتی آشنا می شوند.

 

معاون پژوهش مدرسه تحصیلات تکمیلی خوهران جامعه المصطفی مشهد یادآور شد: این دوره از سوم مهرماه تا چهارم دی ماه جاری، روز های چهارشنبه از ساعت 8 الی 9:30 دقیقه در مدرسه تحصیلات تکمیلی خواهران جامعه المصطفی واقع در خیابان سعدی، بین سعدی 7 و 9 برگزار می شود./930/ت303/ع 

ارسال نظرات