۰۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۱۷۴۰۱۲

مدیر جدید مرکز فرهنگی تبلیغی آینده‌سازان معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر جدید مرکز فرهنگی تبلیغی آینده‌سازان با حضور نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان معرفی شد.
مراسم توديع و معارفه مدير مرکز فرهنگي تبليغي آينده سازان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم نکوداشت از فعالیت‌های حجت‌الاسلام علی نوری، مدیر پیشین مرکز فرهنگی تبلیغی آینده‌سازان و معارفه حجت‌الاسلام حمید جلالی به عنوان مدیر جدید این مرکز، امروز با حضور حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری، نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام حاج علی اکبری در این مراسم از فضیلت‌های ماه شعبان سخن گفت و با تشکر از فعالیت‌های مدیریت و کارکنان مرکز فرهنگی تبلیغی آینده‌سازان و آرزوی موفقیت برای مدیر جدید آن، گفت: هرچه می‌گذرد اهمیت فعالیت در حوزه دانش‌آموزی بیشتر مشخص می‌شود که البته نباید از غفلت‌هایی که در این زمینه شده است، چشم‌پوشی کرد.

 

وی این غفلت‌ها را از ناحیه نهادهای مرتبط و حوزه‌های علمیه دانست و تصریح کرد: اگرچه نشانه‌هایی برای بهبود این روند در آموزش و پرورش و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه به چشم می‌خورد اما تا رسیدن مطلوب فاصله بسیاری وجود دارد و باید برای کم کردن این فاصله از ظرفیت‌ها و ذخایر حوزه‌های علمیه به خوبی استفاده شود.

 

در ابتدای این مراسم که با حضور جمعی از مدیران و رؤسای حوزه و نهادهای مرتبط در سطح استان قم در دفتر مرکز فرهنگی تبلیغی آینده‌سازان برگزار شد، حجت‌الاسلام نوری به ارائه گزارشی از فعالیت پنج ساله خود به عنوان مدیر در این مرکز پرداخت.

 

وی گفت: مرکز فرهنگی تبلیغی آینده‌سازان با یک دهه تلاش و فعالیت فرهنگی در عرصه تبلیغ و تربیت نوجوان و جوان، شاهد حضور مدیرانی لایق و خدوم بوده که هر یک در طول مدیریتشان با ارائه برنامه‌های شایان تقدیر، سابقه درخشانی را از خود به جای گذاشته‌اند.

 

مدیر پیشین مرکز فرهنگی تبلیغی آینده‌سازان از تبلیغ به عنوان نخستین محور فعالیت‌های این مرکز نام برد و با اشاره به رسالت سنگینی که طلاب در حوزه تبلیغ دینی به عهده دارند، حضور تبلیغی در ماه مبارک رمضان، ماه محرم، اردوها و نشست‌های فصلی را بخشی این فعالیت‌ها عنوان و بر حضور فعال مبلغان در این زمینه‌ها تأکید کرد.

 

در بخش دیگری از این مراسم حکم دو سالانه حجت‌الاسلام حمید جلالی به عنوان مدیر جدید مرکز فرهنگی تبلیغی آینده‌سازان ابلاغ و متن تقدیرنامه نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از فعالیت‌های حجت‌الاسلام علی نوری قرائت شد.

 

حجت‌الاسلام جلالی در سخنان کوتاهی با تشکر از حسن اعتماد نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ابراز امیدواری کرد که راه طی شده این مرکز را که به درخت تناوری تبدیل شده است ادامه دهد و بتواند شاخه و برگ دیگری بر آن بی‌افزاید.

 

گفتنی است، مراسم نکوداشت فعالیت‌های مدیر پیشین و معارفه مدیر جدید مرکز فرهنگی تبلیغی آینده‌سازان، پیش از ظهر امروز نهم تیرماه در محل دفتر این مرکز به نشانی قم ـ خیابان دورشهر ـ کوچه 15 ـ پلاک 15 برگزار شد./920/پ202/ی

ارسال نظرات