۳۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۱۷۲۸۳۲
مسؤل شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران:

نماز جمعه بهترین پایگاه برای خنثی کردن توطئه های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران، حضور گسترده مردم در نمازجمعه را موجب مأیوس شدن دشمنان دانست و گفت: نماز جمعه محلی برای خنثی سازی توطئه ها و دسیسه های دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون بوده است.
نماز جمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام  محمد انتظاری، مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران امروز در آیین معارفه نخستین امام جمعه ظهر زاغمرز در سالن فرمانداری بهشهر با بیان این که امروز نیاز جامعه ما به هدایت و راهنمایی حقایق دینی است، اظهار داشت: مهم ترین و بزرگترین نیاز مردم جامعه ما در شرایط کنونی رفع حوائج مادی و معنوی است.

 

حجت الاسلام انتظاری، حضور گسترده مردم در نمازجمعه را باعث مأیوس شدن دشمنان دانست و گفت: نماز جمعه محلی برای خنثی سازی توطئه ها و دسیسه های دشمنان از ابتدای انقلاب تا کنون بوده است.

 

وی با تأکید براین که امروز همه ما باید قدردان نعمت نماز جمعه باشیم، ادامه داد: نماز عبادی و سیاسی جمعه هر هفته بسیاری از توطئه های دشمنان خنثی می کند.

 

وی با اشاره به این که ائمه جمعه توطئه های یک هفته ای دشمنان را در خطبه های نماز جمعه خنثی می کنند، ادامه داد: رسانه های غربی توجه ویژه ای به خطبه های نماز جمعه کشورمان دارند.

 

حجت الاسلام انتظاری با بیان این که در حال حاضر 41 امام جمعه در شهرهای مختلف مازندران هر هفته نماز عبادی سیاسی جمعه را با حضور گسترده مردم اقامه می کنند، تصریح کرد: امروز نماز جمعه مهم ترین سنگر دفاع از ارزش های ناب اسلامی و انقلابی است.

 

وی حرکت در مسیر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، تقویت وحدت و همدلی در جامعه و همچنین بیان مشکلات و مسائل مربوط به مردم را محور سخنان ائمه جمعه در تریبون های نماز جمعه دانست و خاطرنشان کرد: امامان جمعه در هر شهری پدران معنوی مردم به شمار می روند که از جایگاه بسیار خوبی در میان مردم برخوردار هستند.

 

حجت الاسلام انتظاری ائمه جمعه و عالمان را قوی‌ترین پشتوانه دولت و مدیریت در کشور و به ویژه استان مازندران دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم در سایه‌سار ولایت رهبر معظم انقلاب بتوانیم به وظیفه خود به درستی عمل کنیم.

 

وی همچنین بر حضور گسترده و حماسی مردم مؤمن و متعهد زاغمرز و دهستان میانکاله در صف های نماز جمعه تأکید کرد و ادامه داد: مردم زاغمرز مردمی ولایی، متدین و همگام و همراه با امام جمعه هستند.

 

مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران، سنگر امامت جمعه را بسیار پراهمیت عنوان کرد و افزود: حکومت ما حکومت صالحان است و حضور مردم در اقامه نماز جمعه بیش از هر زمان و مکان دیگری احساس می شود.

 

وی گفت: نماز جمعه، بستری برای کمال انسان و مظهر بندگی خداوند است که موجب تقویت ایمان و بصیرت انسان خواهد شد.

 

حجت الاسلام انتظاری ادامه داد: مازندران مهد تشیع علوی است و اقامه نماز باید بیش از هر مکان دیگری در این استان برگزار شود و در مرکز تشیع علوی نباید نماز جمعه خلوت داشته باشیم.

 

وی افزود: اقامه نماز جمعه همچنین زمینه ساز تحکیم وحدت و انسجام بیشتر میان اقشار مختلف مردم به ویژه نسل های جوان و نوجوان شده است.

 

حجت الاسلام انتظاری بیان داشت: نماز وحدت آفرین جمعه، نماز وحدت و همبستگی است و باید با برگزاری با شکوه نماز جمعه دسیسه ها و ترفند ها و توطئه دشمنان را نقش بر آب کنیم./950/پ202/ش

ارسال نظرات