۲۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۱۷۲۳۳۴
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

تداوم حماسه سیاسی به تحقق حماسه اقتصادی وابسته است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که جامعه اسلامی هم به آب و نان احتیاج دارد و هم به فکر و معنویت، اظهار داشت: اگر می خواهیم حماسه اقتصادی محقق شود، لازمه آن حضور همگانی است.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، امروز در همایش تجلیل از فعالان عرصه کشاورزی این استان، با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: به حق باید به موازات تبریک گویی اعیاد شعبانیه، حماسه آفرینی ملت غیور انقلاب اسلامی نیز تبریک گفته شود چرا که آن چه در روز 24 خردادماه خلق شد، همان چیزی بود که ائمه اطهار(ع) از ما می خواستند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به این که در روز 24 خردادماه اسلام دوباره زنده شد و قوت گرفت، افزود: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور کوبنده خود، به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و کاری کردند که دشمن بار دیگر انگشت تعجب به دهان گیرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که دشمن هیچ گاه مردم این سرزمین را نشناخته است، خاطرنشان کرد: حضور فعال مردم در رقابتی اخلاق مدارانه و سالم، باعث شد دنیا درس مردم سالاری واقعی در سایه اسلام را از ایرانیان یاد بگیرند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به تحقق حماسه سیاسی مد نظر ولی امر مسلمین جهان، ابراز داشت: بقای حماسه سیاسی به تحقق حماسه اقتصادی است چرا که این دو مکمل هم هستند.

رییس شورای عالی حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری با بیان این که جامعه اسلامی هم به آب و نان احتیاج دارد و هم به فکر و معنویت، اظهار داشت: اگر می خواهیم حماسه اقتصادی محقق شود، لازمه آن حضور همگانی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری، جهاد کشاورزی را از پیشتازان عرصه اقتصادی کشور دانست و گفت: تمام نیازمندی های غذایی جامعه به دستان تلاشگر فعالان جهاد کشاورزی تأمین می شود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، فکر عبادی به کارها بخشیدن را نخستین مرحله تحقق حماسه اقتصادی بیان کرد و ادامه داد: بدانید و آگاه باشید که تمام کاری که پیشتازان عرصه اقتصادی کشور انجام می دهند، عبادت است و در پیشگاه خداوند متعال اجر عظیمی دارد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، خود باوری و اعتماد به تونمندی های بومی را دومین مرحله از تحقق حماسه اقتصادی دانست و گفت: برای موفقیت در هر کاری و در هر عرصه ای، شرط لازم آن است که انسان به توانمندی هایش در آن عرصه باور و ایمان قلبی داشته باشد.

وی به نقش مدیران در تحقق حماسه اقتصادی اشاره کرد و گفت: نقش مدیران در این عرصه غیر قابل انکار است چرا که مدیران میدان سازان عرصه اقتصادی برای فعالان این عرصه هستند.

امام جمعه شهرکرد به کیفیت و کمیت تولیدات اشاره کرد و گفت: در نگاه نخست، کمیت بسیار جلب توجه می کند اما بدانید که اگر کمیت همراه با کیفیت نباشد، اقبال عمومی وجود ندارد و در نهایت رضایت مندی از بین می رود؛ بنابراین بکوشیم کیفیت فدای کمیت نشود./9457/پ203/س

ارسال نظرات