۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۱۶۴۲۴۷
مدیر حوزه علمیه امام صادق گرگان:

روحانیت شاخص های انتخاب اصلح را برای جامعه تبیین کند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) گرگان به نقش روحانیت در روشنگری و بصیرت بخشی در جامعه اشاره کرد و گفت: روحانیت باید شاخص های انتخاب اصلح را برای جامعه تبیین کند.
مدير حوزه علميه امام صادق گرگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام محسن طاهری، دبیر جبهه پایداری استان گلستان امروز در گردهمایی روحانیت حزب الله گرگان، بصیرت و آگاهی را مهم ترین ویژگی ملت ایران اسلامی دانست و گفت: بصیرت و ولایت مداری مردم همواره مثال زدنی بوده است.

 

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران در 34 سال اخیر همواره در دفاع از آرمان های انقلاب، امام راحل و رهبرمعظم انقلاب پیشگام بوده اند، افزود: این مردم آگاه و هوشیار در آزمون های مختلف نمره عالی گرفته اند.

 

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) گرگان با اشاره به این که ملت بزرگ ایران اسلامی در انتخابات های گذشته ثابت کردند که اقبالشان بیشتر به سمت اصولگرایان است، خاطرنشان کرد: ملت ولایت مدار و با بصیرت ایران اسلامی ثابت کردند که علیرغم همه مشکلات پای آرمان های انقلاب و رهبری نظام ایستاده اند.

 

حجت الاسلام طاهری با بیان این که ملت ایران اسلامی معتقد به ارزش های دینی هستند، گفت: ظلم ستیزی، عدالت محوری و مقابله با فساد اقتصادی خواسته اصلی ملت ایران اسلامی بوده است.

 

وی در ادامه سخنان خود به نقش روحانیت در روشنگری و بصیرت بخشی در جامعه اشاره کرد و گفت: روحانیت باید شاخص های انتخاب اصلح را برای جامعه تبیین کند.

 

دبیرجبهه پایداری استان گلستان با مهم ارزیابی کردن این دوره از انتخابات، گفت: با توجه به این که تعدد کاندیداها در جبهه های مختلف وجود دارد، هنوز شرایط به خوبی مشخص نیست.

 

حجت الاسلام طاهری با بیان این که هنوز وضعیت در میان اردوگاه اصولگرایان مشخص نیست، تصریح کرد: این شرایط ابهام آمیز است و این وضعیت خوبی نخواهد بود.

 

وی با بیان این که انتخابات ریاست جمهوری هم در بعد داخلی و هم خارجی دارای حساسیت ویژه ای است، خاطرنشان کرد: انتخاب مردم می تواند تأثیر مهمی بر جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف داشته باشد.

 

حجت الاسلام طاهری بر ضرورت تقویت وحدت در میان گروه های ارزشی و اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی تأکید کرد و افزود: باید با وحدت در اردوگاه اصولگرایان مانع از ورود افراد غیر خودی در عرصه شویم./950/پ202/ش

ارسال نظرات