۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۵
کد خبر: ۱۶۳۷۴۵
باهنر:

هدفمندی یارانه ها باید ادامه یابد/ حضور هاشمی و خاتمی به صلاح نیست

خبرگزاری رسا ـ محمدرضا باهنر هدفمندی یارانه ها را یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای اقتصاد کشور دانست و بر تداوم آن با برنامه ریزی مناسب تاکید کرد.
نشست خبري محمد رضا باهنر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، محمدرضا باهنر، شب گذشته در جمع جوانان شهر رشت در پاسخ به سؤالی در خصوص حضور هاشمی و خاتمی، گفت: البته آقای هاشمی و خاتمی اعلام کردند که در انتخابات حضور نخواهند یافت و به نظر بنده نیز صلاح نیست بیایند.

 

اصلاح طلبان و کاندیدای دولت رقیب جدی اصولگرایان

وی همچنین به حضور اصلاح طلبان در انتخابات اشاره کرد و گفت: اصلاح طلبان و کاندیدای مورد حمایت دولت از رقبای جدی ما هستند و اصولگرایان باید در این خصوص برنامه ریزی کنند تا در مقابله با این افراد دچار مشکل نشوند.

 

باهنر در بخش دیگری از سخنان خود به ائتلاف پنج نفره اشاره کرد و با بیان این که هر فرد اصولگرایی که تمایل دارد می تواند به این ائتلاف بپیوندند، تصریح کرد: ائتلاف پنج نفره در این خصوص آمادگی دارد.

 

شعار زنده باد بهار با نهار

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود در پاسخ به سؤالی که در خصوص به شعار انتخاباتی بهار از سوی حامیان دولت پرسیده شد، گفت: شعار بهار همراه با شعار زنده باد نهار در ورزشگاه آزادی بیان شد و باید این دو باهم زنده باشند تا جامعه بهاری شود.

 

موسوی و کروبی مرتکب ظلم زیادی در کشور شدند

باهنر در پاسخ به سؤالی در خصوص موسوی و کروبی، گفت: موسوی و کروبی سران فتنه هستند چون این افراد ظلم های زیادی انجام دادند.

 

این فعال سیاسی با بیان این که انتخابات این دوره سه قطبی است و در یک جهت اصلاح طلبان، اصولگرایان و کاندیدای مورد حمایت دولت حضور خواهند داشت، تصریح کرد: اصولگرایان باید با برنامه ریزی مناسب تلاش کنند تا دچار مشکل نشوند.

 

تریبون های دولتی محل تبلیغ کاندیدای مورد نظر دولت نیست

وی با بیان این که رییس جمهور حق دارد در انتخابات یک کاندیدا داشته باشد و از این لحاظ مشکلی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: نباید از تریبون های رسمی برای تبلیغ کاندیدای مورد نظر دولت استفاده شود.

 

تعدد کاندیدای اصولگرایان یک فرصت است

باهنر تعدد کاندیداهای اصولگرایان را یک فرصت دانست و خاطرنشان کرد: در این فضای موجود می توان سخنان همه کاندیداها را به خوبی شنید و تصمیم گرفت.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسأله هدفمندسازی یارانه اشاره کرد و با بیان این که این برنامه در کشور ضرورت دارد و باید ادامه یابد، گفت: اختلاف مجلس با دولت در این خصوص بر سر 250 هزار تومان یارانه ای است که دولت تأکید دارد می تواند به مردم بدهد.

 

  سهام عدالت در حد یک کاغذ در دست مردم باقی مانده است

باهنر در ادامه سخنان خود با بیان این که متأسفانه سهام عدالت تنها در حد یک کاغذ در دست مردم باقی مانده و معلوم نیست مربوط به کارخانه و یا شرکت است، تصریح کرد: باید این روند از سوی دولت اصلاح شود.

 

تورم 41 درصدی در سال 91

وی در ادامه سخنان خود به تورم 41 درصدی در سال 91 اشاره کرد و گفت: همه مشکلات به دلیل تحریم ها نیست  و سیاست هایی که دولت نهم و دهم در پیش گرفت مشکلاتی را برای آینده ایجاد کرده است./950/پ202/ج

ارسال نظرات