۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۱۶۱۲۷۱

برنامه آیین سوگواری شهادت حضرت فاطمه در مدارس علمیه شهر تهران

خبرگزاری رسا ـ مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س)در مدارس علمیه شهر تهران برگزار می‌شود.
فاطميه

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، طلاب مدارس علمیه تهران در ایام شهادت بی بی دوعالم حضرت صدیقه کبری با برگزاری مراسم‌های عزاداری به سوگ آن بانوی دو عالم می‌نشینند.


حجت الاسلام محسن نیکزاده معاون اداری مدرسه علمیه آیت الله مجتهدی(ره)‌ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری در روز شنبه بیست و چهارم فروردین ماه بعداز نماز مغرب و عشاء خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام مرتضی کاظمی مهر می‌باشد.

 

وی افزود: روز شهادت نیز حرکت دسته عزاداری از ساعت 10صبح شروع شده و به سمت منزل آیت الله مجتهدی حرکت کرده و سپس سخنرانی از ساعت 11:30 شروع و با اقامه نماز ظهر و عصر پایان می یابد، سخنران این مراسم حجت الاسلام محسن حبیبی می باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی خیابان 15خرداد شرقی، کوچه شهید کیانی، کوچه مسجد آقا، مدرسه علمیه آیت الله مجتهدی مراجعه کنند.

 

همچنین محمدمهدی جعفری زاده مسئول روابط عمومی مدرسه علمیه مروی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری در روز شنبه بیست و چهارم فروردین ماه از ساعت 10:30 صبح خبر داد و گفت: حرکت دسته عزاداری از مدرسه مروی به سمت بازار بوده و سخنران این مراسم حجت الاسلام صمدی می باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی خیابان ناصر خسرو، بازار تهران، دست راست کوچه مروی، مدرسه علمیه مروی مراجعه کنند.

 

حجت الاسلام سید حمید مرتضوی معاونت تربیتی مدرسه علمیه قائم چیذر نیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری از چهارشنبه بیست و یکم فروردین ماه به مدت پنج شب از ساعت 17:30 خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام آتشکار می باشد.

 

وی افزود: در روز شهادت نیز حرکت دسته عزاداری از ساعت 10صبح به سمت امامزاده علی اکبر چیذر بوده و علاقه مندان می توانند در ساعت موعود به نشانی چیذر، ضلع جنوبی میدان شهید اندرزگو مدرسه علمیه قائم چیذر مراجعه کنند.

 

حجت الاسلام علیرضا صادقی مسئول روابط عمومی مدرسه علمیه امام رضا(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری در روز شنبه بیست و چهارم فروردین ماه به مدت پنج روز از ساعت 6:30 صبح خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام رشاد می باشد.

 

وی افزود: روز شهادت حرکت دسته عزاداری از ساعت 11 به سمت مسجد جامع بازار تهران بوده و سخنران این مراسم حجت الاسلام حسن قاسمی می باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به به نشانی خیابان بهارستان، خیابان شهید مصطفی خمینی، مدرسه علمیه امام رضا(ع) مراجعه نمایند.

 

همچنین حجت الاسلام مجید شیرازی فرد معاون آموزش مدرسه علمیه امام مهدی(عج) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری در روز جمعه بیست و سوم فروردین ماه بعد از نماز مغرب و عشاء خبر داد و گفت: سخنران این مراسم آیت الله قرهی بوده و روز شهادت نیز حرکت دسته عزاداری از ساعت 10 صبح داخل شهرک حکیمیه می باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی حکمیه خیابان سازمان آب مراجعه نمایند.

 

همچنین مصطفی تکلو معاون اداری و مالی مدرسه علمیه امین الدوله در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری از روز چهارشنبه بیست و یکم فروردین ماه از ساعت 21 شب خبر داد و گفت: سخنرانان این مراسمات حجت الاسلام محمود زرین پر و حجت الاسلام حاج سید میرهاشم حسینی می باشند و علاقه مندان می توانند در ساعت موعود به نشانی میدان سید اسماعیل بازار حضرتی کوچه شهید براداران نیری مراجعه نمایند.

 

حجت الاسلام وحید مرادزاده مدیر مدرسه علمیه علم الهدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین در روز شنبه بیست و چهارم فروردین ماه از ساعت 10:30 صبح خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام حسن منفرد می باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی خیابان ری، خیابان آب منگل، کوچه شهید رضوی، کوی کرد بچه، مدرسه علمیه علم الهدی مراجعه نمایند.

 

حجت الاسلام محمد ذوالفقاری معاونت تهذیب مدرسه علمیه امام القائم(عج) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری در روز شهادت از ساعت 8 صبح خبر داد و گفت: سخنران این مراسم آیت الله سید عبدالجواد علم الهدی می باشد و حرکت دسته عزاداری از ساعت 9 بوده و علاقه مندان می توانند در ساعت موعود به نشانی میدان خراسان خیابان خراسان خیبان زیبا دفتر حاج آقای علم الهدی مراجعه نمایند.

 

حجت الاسلام محمد صبوری مدیر مدرسه علمیه آیت الله جلالی خمینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری در روز شهادت از ساعت 10صبح خبر داد و گفت: سخنران این مراسم آبت الله رضا استادی می باشد و علاقه مندان می توانند در ساعت موعود به نشانی خیابان آیت بالاتر از چهارراه سرسبز نبش خیابان مینو مراجعه نمایند.

 

حجت الاسلام محمدعلی مطلبی فشارکی مدیر مدرسه علمیه حجت بن الحسن(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری از روز شنبه بیست و چهارم فروردین ماه به مدت سه روز از ساعت 6:45 صبح خبرداد و گفت: سخنرانان این مراسمات حجت الاسلام رشیدی، حجت الاسلام رضاپور و حجت الاسلام محمدعلی مطلبی می باشد.

گفتنی است مدرسه علمیه حجت بن الحسن(ع) در خیابان سهروردی شمالی کوچه یکم واقع شده است.

 

حجت الاسلام محمد بابایی مدیر مدرسه علمیه پنج تن آل عبا(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری از چهارشنبه بیست و یکم فروردین ماه بعد از نماز مغرب و عشاء به مدت پنج شب خبر داد و گفت: سخنرانن این مراسمات حجت الاسلام محمد محمدنژاد می باشد.

 

وی افزود: مراسم روز شهادت نیز از ساعت 10 صبح برگزار شده و سخنران این مراسم حجت الاسلام محمدرضا رضوانی پور می باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به مدرسه علمیه پنج تن آل عبا(ع) واقع در اول جاده ساوه، شهرک ولیعصر، خیابان شهید میرزایی، نبش چهار راه گلبو مراجعه نمایند.

 

حجت الاسلام محمد گنجی معاون آموزش مدرسه علمیه ایروانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری مراسم از روز چهارشنبه بیست و یکم فروردین ماه از ساعت 11 صبح خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام استاد رضا کاشانی می باشد و حرکت دسته عزاداری در روز شنبه به سمت خیابان ولیعصر(عج) بوده و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به مدرسه علمیه ایروانی واقع در خیابان ولیعصر تقاطع خیابان مولوی مراجعه نمایند.

 

حجت الاسلام سید محمدرضا میرصانع مدیر مدرسه علمیه مجد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین از روز شنبه بیست و چهارم فروردین ماه از ساعت 11 صبح به مدت هفت روزخبرداد گفت: سخنرانان این مراسمات حجت الاسلام عابدی، حجت الاسلام هاشمی و حجت الاسلام مجیدی‌تبار می باشد و علاقمندان می توانند در ساعت موعود به نشانی میدان قیام، خیابان امام خمینی(ره)مراجعه نمایند.

 

حجت الاسلام محمدرضا بلوکی ناصری مدیر مدرسه علمیه امام محمد تقی(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری مراسم عزاداری در روز شنبه بیست و چهارم فروردین ماه از ساعت 12 خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام محمد صادق صراف می باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی خیابان پانزده خرداد، انتهای بازار مسگرها مدرسه علمیه مراجعه نمایند.

 

حجت الاسلام سید رضا سادات مدیر مدرسه علمیه حاج ابوالفتح در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری مراسم سوگواری در روز شنبه بیست و چهارم فروردین ماه از ساعت 14 خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام میردامادی می باشد و علاقمندان می توانند به نشانی میدان قیام مدرسه علمیه حاج ابوالفتح مراجعه نمایند.

 

حجت الاسلام رضا شریفی مدیر مدرسه علمیه شیخ عبدالحسین در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری مراسم سوگواری در روز شنبه بیست و چهارم فروردین ماه از ساعت 10 خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام اسدی می باشد و علاقمندان می توانند به نشانی خیابان خیام بازار پاچنار مراجعه نمایند.

 

حجت الاسلام علیرضا محمد معاون تهذیب مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری در روز شنبه بیست و چهارم فروردین ماه از ساعت 10 خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام سید حبیب اله مهدوی می باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی خیابان قزوین، سر پل امامزاده معصوم، خیابان شهید عرب، خیابان شهید پهلوی، مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) مراجعه نمایند.

 

حجت الاسلام مصطفی صبوری مدیر مدرسه علمیه خاتم الاوصیا(عج) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری از روز پنجشنبه بیست و دوم فروردین ماه از ساعت 11 به مدت سه روز خبر داد و گفت: سخنران این مراسمات حجت الاسلام علیرضا تقوایی می باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی خیابان دماوند، خیابان تهران نو، ده متری شهید رجبی، مدرسه علمیه خاتم الاوصیا مراجعه کنند.

 

وی افزود: مراسم روز شهادت نیز از ساعت 17 با سخنرانی حجت الاسلام اسلام‌پور در منزل یکی از اساتید مدرسه به نشانی میدان امام حسین(ع) خیابان شهید مدنی خیابان شهید رجبی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام رحیمی مدیر مدرسه علمیه امام حسین(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری از چهارشنبه بیست و یکم فروردین ماه بعد از نماز مغرب و عشاء به مدت پنج شب خبر داد و گفت: سخنرانان این مراسمات حجت الاسلام اکبری و حجت الاسلام بهرامی می باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی میدان امام حسین(ع) خیابان برادران شهید محلاتی جنب مسجد امام حسین(ع) مراجعه نمایند.

 

همچنین حجت الاسلام بنی هاشمی مدیر مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری در روز شنبه بیست و چهارم فروردین ماه از ساعت 10:30 صبح خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام نظری می باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به به نشانی خیابان پیروزی، خیابان نبرد، خیابان نبی اکرم(ص)، مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) مراجعه نمایند.

 

حجت الاسلام و المسلمین سید رضا حسینی مازندرانی متولی مدرسه علمیه امام حسین(ع) ری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری در روز شنبه بیست و چهارم فروردین ماه بعد از نماز مغرب و عشا خبرداد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام شمس می باشد و در روز شهادت نیز مراسم از ساعت 10صبح با سخنرانی نامبرده برگزار می شود و علاقمندان می توانند به نشانی 35 متری امام حسین(ع)، روبروی سپاه پاسداران، کوچه شهید عباس صاحب الزمانی مدرسه علمیه امام حسین(ع) ری مراجعه نمایند.

 

حجت الاسلام سید حمزه روحبخش مدیر مدرسه علمیه ثقلین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری از شنبه بیست و چهارم فروردین ماه به مدت هفت روز از ساعت 8 صبح خبر داد و گفت: سخنرانان این مراسمات حجت الاسلام حسین ابراهیمی، حجت الاسلام رئوفی، حجت الاسلام خوانساری و حجت الاسلام اشکزری می باشند و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی خیابان رسالت، چهارراه وردشت، خیابان احمدیان، مدرسه علمیه ثقلین مراجعه نمایند.

 

همچنین حجت الاسلام زمانی مدیر مدرسه علمیه موسی ابن جعفر(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری از روز پنجشنبه بیست و دوم فروردین ماه بعد از نماز مغرب و عشا به مدت سه شب خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام دکتر بصیری می باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی میدان ولیعصر(عج)، بلوار کشاورز خیابان کبکانیان مسجد موسی ابن جعفر(ع) مراجعه نمایند.

 

همچنین حجت الاسلام مهدی زمانی معاون تهذیب مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری از روز چهارشنبه بیست و یکم فروردین ماه از ساعت 19 به مدت شش شب خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام محمدرضا رضوانی پور می باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی اتوبان آزادگان اتوبان شهید کاظمی خیابان شکوفه خیابان ورزش جنب معاینه فنی خودرو عبدل آباد روبروی آتش نشانی مراجعه نمایند.

 

حجت الاسلام علیرضا زمانی مدیر مدرسه علمیه امام زمان(عج) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری از روز یکشنبه بیست و پنجم فروردین ماه بعد از نماز مغرب و عشاء به مدت پنج شب خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام سید علی اکبر هاشمی می باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی خیابان آزادی نبش بهبودی کوچه شهید شکاری مراجعه نمایند.

 

همچنین حجت الاسلام حسین شمسایی عضو هیئت امنای مرکز آموزش عالی قاسم بن الحسن(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری از روز چهارشنبه بیست و یکم فروردین ماه بعد از نماز مغرب و عشاء به مدت پنج شب خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام عبدالامیر فائق می باشد و در روز شهادت نیز مراسمی از ساعت 11:30 با سخنرانی حجت الاسلام سیدمحمدباقر علم الهدی برگزار شده و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی اتوبان شهید محلاتی(آهنگ) ضلع شمالی میدان مراجعه نمایند.

 

حجت الاسلام رضا دارابی مدیر مدرسه علمیه بقیه الله(عج) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری از روز چهارشنبه بیست و یکم فروردین ماه بعد از نماز ظهر و عصر به مدت پنج شب خبر داد و گفت: سخنرانان این مراسمات حجت الاسلام اخوان و حجت الاسلام مذهب جعفری می باشند و در روز شهادت نیز حرکت دسته عزاداری از ساعت 10 به طرف محل سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین پناهیان برگزار شده و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی خیابان حافظ خیابان رودسر پلاک41 مراجعه نمایند.

 

همچنین حجت الاسلام علیزاده مسئول روابط عمومی مدرسه علمیه دارالسلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری از روز شنبه بیست و چهارم فروردین ماه از ساعت 8:30 به مدت سه روز خبر داد و گفت: سخنران این مراسمات حجت الاسلام ولی الله بیات می باشند و در روز شهادت مراسمی از ساعت 11 با سخنرانی نامبرده برگزار شده و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی بزرگراه رسالت شرق نرسیده به چهارراه تیرانداز روبروی پمپ بنزین رشید پلاک 245 مراجعه نمایند.

 

حجت الاسلام مجید ندرلو مسئول مدرسه علمیه سفیران هدایت ابوطالب(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری از روز چهارشنبه بیست و یکم فروردین ماه بعد از نماز مغرب و عشاء به مدت شش شب خبر داد و گفت: سخنران این مراسمات حجت الاسلام نوری می باشد و در روز شهادت مراسمی از ساعت 11 با سخنرانی حجت الاسلام علی علمداری برگزار شده و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی خیابان قزوین دوراهی قپان خیابان عبیدزاکانی کوچه مسجد منیریه مراجعه نمایند.

 

حجت الاسلام سید ابراهیم میری معاون آموزش مدرسه علمیه سفیران هدایت امام رضا(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری در روز شنبه بیست و چهارم فروردین ماه ار ساعت 11:30 خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام مهدی منیعی می باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی خیابان دماوند بعد از چهارراه تهرانپارس خیابان شهید نشوه(سازمان آب) پانزده متری شیرازی مراجعه نمایند.

 

همچنین حجت الاسلام محمد صفاهانی معاون تهذیب مدرسه علمیه سفیران دارالمبلغین فلسفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری در روز شنبه بیست و چهارم فروردین از ساعت 11:30 خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام حسن خداوردیان می باشد و در روز سه شنبه بیست و هفتم فروردین ماه مراسمی از ساعت 11 با سخنرانی آیت الله زابلی برگزار شده و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی خیابان ری نرسیده به سه راه امین حضور جنب کوچه دردار(شهید موسوی) مراجعه نمایند.

 

معاون اجرایی مدرسه علمیه مشکات در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری از روز پنجشنبه بیست و دوم فروردین ماه از ساعت 18 به مدت پنج شب خبر داد و گفت: علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی خیابان پانزده خرداد جلوخان شمالی مسجد امام سمت راست پلاک 18 مدرسه مشکات (مدرسه صدر) مراجعه نمایند.

 

همچنین حجت الاسلام پور طالبی مسئول روابط عمومی مدرسه علمیه حجت(عج) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری از روز شنبه بیست و چهارم فروردین ماه از ساعت 18 به مدت دو روز خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام قاسمعلی نوچمنی می باشد و مراسم روز شهادت نیز از ساع 11 صبح با سخنرانی نامبرده برگزار شده و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی خیابان قزوین خیابان شهید سبحانی خیابان حسام الدین جنب مسجد جامع حجت(عج)مراجعه نمایند.

 

حجت الاسلام محمدمهدی درویش مدیر مدرسه علمیه معیر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آیین سوگواری در روز شنبه بیست و چهارم فروردین ماه از ساعت 10 خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام محمدباقر تحریری می باشد و علاقمندان می‌توانند در ساعت موعود به نشانی خیابان خیام شمالی بالاتر از میدان محمدیه کوچه شهید مهدویان احدی مراجعه نمایند./9592/پ201/ع


 


 


 

 

 

 



ارسال نظرات