۲۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۱
کد خبر: ۱۶۱۱۲۷

مسابقات قرآنی طلاب استان گلستان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ سرپرست معاونت تهذیب حوزه علمیه استان گلستان با اشاره به رقابت طلاب استان گلستان در مسابقات قرآنی، گفت: نخستین دوره مسابقات قرآنی ویژه طلاب استان گلستان باهدف انس بیشتر طلاب با قرآن کریم و شناسایی و پرورش استعدادها، در گرگان برگزار می‌شود.
قرآن کريم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه کشور، سرپرست معاونت تهذیب حوزه علمیه استان گلستان با اشاره به رقابت طلاب استان گلستان در مسابقات قرآنی، گفت: نخستین دوره مسابقات قرآنی ویژه طلاب  استان گلستان باهدف انس بیشتر طلاب با قرآن کریم و شناسایی و پرورش استعدادها، در گرگان برگزار می‌شود.

وی افزود: ارتقای سطح فرهنگ قرآنی و اسلامی و اعتلای اخلاق و ایمان دینی در مدارس، ایجاد انس و الفت بیش از پیش طلاب مدارس با قرآن کریم و مفاهیم والای آن، تقویت و توسعه فضای معنوی و قرآنی در مدارس علمیه استان، ارج گذاری به فعالیت های قرآنی و تشویق نخبگان قرآنی مدارس و نیز شناسایی و معرفی استعدادهای برجسته قرآنی به مدیریت قرآن و عترت از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقه است.

این استاد حوزه ادامه داد: این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ جزء اول یا جزء سی ام، قرائت سوره انبیا، ترتیل پنج جزء اول و اذان برگزار می‌شود.

وی پایان فروردین ماه را آخرین فرصت ثبت‌نام طلاب برای این مسابقه دانست و گفت: نخستین دوره مسابقات استانی قرآن کریم ویژه طلاب گلستانی، پنجم اردییبهشت ماه سال جاری در گرگان برگزار و به نفرات برتر جوایز نفیسی اعطا خواهد شد.

سرپرست معاونت تهذیب حوزه علمیه استان گلستان در پایان خاطرنشان کرد: طلاب می‌توانند برای ثبت نام و شرکت در مسابقات به مدیریت مدرسه علمیه خود مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن «2266261-0171» تماس حاصل نمایند./993/د102/پ

ارسال نظرات