۰۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۱۵۸۱۸۸
همزمان با سفر آیت الله لاریجانی به گلستان؛

مسؤولان عالی قضایی در شهرهای گلستان حضور می یابند

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سفر رییس دستگاه قضا به گلستان، مسؤولان عالی قضایی در شهرهای مختلف استان حضور خواهند یافت.
قوه قضائيه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، احمد فاضلیان، رییس کل دادگستری استان گلستان صبح امروز در جمع خبرنگاران اعلام کرد: همزمان با سفر دو روزه آیت الله صادق آملی لاریجانی به گلستان، هیأتی از مسؤولان عالی قضایی به منظور بررسی مشکلات مردم در شهرستان های استان حضور خواهند یافت.

 

وی از دیدار یک هیأت هفت نفره با اقشار مختلف مردم در جریان سفر دو روزه آیت الله لاریجانی به گلستان خبر داد و افزود: این هیأت به نمایندگی از سوی رییس دستگاه قضایی با مردم دیدار و مشکلات آنها را از نزدیک مورد بررسی قرار می دهند.

 

رییس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: این هیأت فردا با مردم شهرهای آق قلا، علی آباد کتول، آزادشهر، بندرترکمن، کردکوی، کلاله و گنبد کاووس دیدار خواهند کرد.

 

وی در ادامه سخنان خود نخستین برنامه رسمی رییس قوه قضائیه را دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران دانست و خاطرنشان کرد: دیدار با قضات استان نیز دومین برنامه آیت الله لاریجانی است که بعد از ظهر امروز برگزار می شود.

 

فاضلیان با بیان این که در جریان سفر دو روزه آیت الله لاریجانی به گلستان بخشی از مشکلات مردم نیز رفع و به آن رسیدگی خواهد شد، تصریح کرد: دیدار با مردم و قضات استان نیز از جلمه دیگر برنامه های آیت الله لاریجانی است.

 

وی همچنین از حضور مسؤولان عالی قضایی به نمایندگی از سوی آیت الله لاریجانی در مساجد گرگان خبر داد و بیان داشت: این دیدار امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در مساجد جامه، گلشن، امام رضا(ع)، آذربایجانی ها و جواد الائمه انجام می شود و از نزدیک مشکلات مردم مورد بررسی قرار خواهد گرفت./950/پ203/ب

ارسال نظرات