۲۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۱۳۰۶۸۳

6هزار طلبه‌ استان تهران مشغول امتحانات خردادماه هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر واحد امتحانات مدیریت حوزه علمیه استان تهران گفت: 6هزار طلبه‌ مدارس علمیه استان تهران مشغول امتحانات خردادماه هستند.
6هزار طلبه‌ استان تهران مشغول امتحانات خردادماه هستند


حجت الاسلام نقی مهدوی‌خواه،‌ مدیر واحد امتحانات مدیریت حوزه علمیه استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به برگزاری امتحانات خردادماه در مدارس علمیه استان تهران تصریح کرد: 6هزار طلبه‌ مدارس علمیه استان تهران از پایه‌ یکم تا دهم در پنجاه مدرسه حوزه امتحانی، مشغول امتحانات خرداد ماه هستند.

وی تصریح کرد: این امتحانات از تاریخ 21 تا 30 خرداد‌ماه در چهار نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مهدوی‌خواه با اشاره به امر نظارت امتحانات عنوان کرد: با توجه به توانمندی مدیریت حوزه‌ علمیه استان تهران در موضوع نظارت بر امتحانات و با هماهنگی صورت گرفته با مرکز مدیرت قم، امر نظارت به مدیریت تهران واگذار شده است.

وی در ادامه افزود: سؤالات امتحانی همه پایه‌ها،‌ از طریق کارتابل مدیریت به مدارس علمیه ارسال می‌شود به نحوی که این سؤالات، دو ساعت قبل و کلید آن، یک ساعت قبل از شروع امتحان با حضور ناظر مرکز مدیریت دریافت و تکثیر می‌شود.

مدیر امتحانات مدیریت حوزه‌ علمیه استان تهران با خوب ارزیابی کردن سطح سؤالات امسال و آمادگی طلاب ابراز داشت: ارزیابی نهایی سؤالات از لحاظ کمّی و کیفی بعد از تصحیح اوراق امتحانی انجام می‌شود.

حجت الاسلام مهدوی‌خواه با تأکید بر تسریع در تصحیح اوراق امتحانی افزود: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته، مدارس موظفند که روز بعد امتحان، اوراق امتحانی از سوی اساتید حکم‌دار تصحیح و نمرات آن وارد سایت مرکز کنند./958/ت303/ب


ارسال نظرات