۱۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۱۲۵۱۰۰
آیت الله مقتدایی:

حماسه12 اسفند سیلی محکمی به دشمنان توهم زده ایران بود/ملت با تمام وجود راه شهدا را ادامه می دهند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه، با تجلیل از خلق حماسه 12 اسفند و مشارکت 64درصدی مردم در پای صندوق های رای، تاکید کرد: این حماسه دشمنان توهم زده ملت ایران را بیدار کرد و مردم با حضور با شکوه خود سیلی محکمی به چهره استکبار جهانی زدند.
آيت الله مقتدايي
به گزارش خبرنگار خبرگزار رسا، آیت الله مرتضی مقتدایی مدیر حوزه های علمیه، شامگاه پنج شنبه در همایش بزرگ تجلیل از شهدای جهاد علمی کشور که با حضور حضرت آیت الله نوری همدانی در سالن همایش های مدرسه عالی دارالشفای قم برگزار شد، یاد و خاطره شهدای این عرصه را گرامی داشت و تلاش آنان در جهت ارتقای علمی نظام مقدس جمهوری اسلامی را ستود.

وی ابراز داشت: جرم شهدای این عرصه این بود که در جهت ارتقای جایگاه علمی کشور تلاش کردند و استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده اسلام و نظام اینها را به درجه رفیع شهادت رساندند.

آیت الله مقتدایی در ادامه با اشاره به آیات و روایاتی به تبیین جایگاه شهدا پرداخت و تاکید کرد: نباید گمان کرد که شهدا مردگانند، بلکه زنده هستند و نزد خدای خویش روزی می خورند.

وی با بیان اینکه حوزه علمیه، علما، مراجع و بزرگان همه در غم شما شریک هستند و این شهدا را از خودشان می دانند، تصریح کرد: وظیفه ما در قبال پاسداری از خون شهدا بسیار سنگین است و همه باید رسالت خود را به خوبی انجام دهیم.

آیت الله مقتدایی با تاکید براینکه باید به اهداف شهدا توجه کنیم و به آن جامه عمل بپوشانیم، گفت: شهادت این عزیزان به خاطر این بود که در مسیری حرکت می کنند که موجب ارتقای علمی کشور می شود و ترقی نظام در مقابل دیگر کشورها هدف آنها بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: دشمن برای منصرف کردن دیگران از ادامه راه شهدا خون این عزیزان را ریخت و آنها را به شهادت رساند، اما همه باید راه این بزرگواران را ادامه دهیم و بسیاری از دانشجویان با تغییر رشته راه شهدای عرصه هسته ای را ادامه می دهند.

وی افزود: ملت شریف و عزیز و متعهد و قهرمان ایران اسلامی باید در حمایت از اهداف شهدای بزرگ و گرانقدر این عرصه، در حفظ نظام کوشا باشند و خوشبختانه راهپیمایی 22 بهمن و حضور گسترده مردم پای صندوق های رای در 12 اسفند پشتیبانی از نظام و اهداف شهدای نظام است و البته دشمن این را نمی خواهد.

آیت الله مقتدایی با اشاره به فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری در جمع خبرگان رهبری، گفت: ایشان از اقدام دشمن شکن و مایوس کننده ملت شریف ایران اسلامی تجلیل و تشکر کردند و یکی از آثار حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای این بود که دشمن توهم زده را بیدار کرد و سیلی محکمی به چهره آنها نواخت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه مردم حامی نظام هستند و با تمام وجود به آن عشق می ورزند، ابراز داشت: مشارکت 64درصدی مردم در پای صندوق های رای علی رغم حربه های دشمنان حاوی پیام های بسیاری است و باید به ملت عزیز ایران به خاطر خلق این حماسه آفرین و مرحبا گفت.

وی با بیان اینکه مردم با تاسی به شهدای عزیز در حمایت از انقلاب اسلامی در صحنه حاضر هستند، تصریح کرد: خوشبختانه ملت ایران با کمال شجاعت در مسیر شهدا ایستاده اند و در مقابله با دشمنان و توطئه های ریز و درشت آنها در خط مقدم مبارزه و پیرو مقام معظم رهبری و اهدف ایشان هستند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات