۲۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۱۱۳۱۰۹

دیدار سرکنسول عراق با آیت الله موسوی جزایری

خبرگزاری رسا ـ باسم عباس، سرکنسول عراق در اهواز، ظهر امروز با آیت الله موسوی جزایری، امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دیدار و گفتگو کرد.
آيت الله موسوي جزايري - امام جمعه اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، باسم عباس، سرکنسول عراق در اهواز، ظهر امروز با آیت الله موسوی جزایری، امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار آیت الله موسوی جزایری با بیان این که وضعیت کنونی کشور عراق همچون سال های اوایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران می باشد، بیان داشت: ترور، انفجار و ایجاد جدایی میان ملت و نظام از مهمترین توطئه های دشمنان در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی بود که متأسفانه هم اکنون ملت و دولت عراق دچار آن هستند.

وی با ابراز امیدواری از برقراری امنیت، صلح و ثبات در کشور همسایه عراق، خاطر نشان کرد: توکل بر خدواند، صبر، ایمان و اتحاد عراقی ها از مهمترین عوامل پایداری و ایجاد امنیت در کشور عراق است که امیدواریم همه به آن پایبند باشند.

امام جمعه اهواز با تأکید بر اخوت و برادری ملت های دوست ایران و عراق، بر پیگیری و رفع مشکلات عراقی های مقیم استان خوزستان تأکید کرد.

در این دیدار همچنین آقای باسم عباس، سرکنسول عراق در اهواز با تأکید بر برادری و اخوت دو ملت دوست عراق و ایران، به تبیین و توضیح اوضاع کنونی کشور عراق پرداخت و گفت: از ملت ایران به خاطر احترام و دوستی در مجاورت مهاجران عراقی در این کشور تشکر و تقدیر می نمایم.

رفع مشکلات موجود در تغییر اسامی عراقی های مقیم خوزستان،منتقل شدن کارهای اداری از تهران به اهواز برای سهولت کارهای عراقی های مقیم خوزستان و دادن ویزا به عراقی های مقیم خوزستان در اهوز برای تسهیل در عبور ومرور آنان از جمله مطالبات این مقام عراقی از نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بود./9463/پ202/ص
ارسال نظرات