۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۱۱۰۴۵۳
عضو مجمع روحانیان مجلس شورای اسلامی:

خبرنگاران پیش‌برنده اهداف انقلاب اسلامی ایران هستند

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر عملکرد خبرنگاران در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران ابراز داشت: خبرنگاران باید با اطلاع رسانی صحیح و به موقع از دستاورد های انقلاب اسلامی ایران نسبت به ایجاد امید و روحیه در جامعه تلاش کنند.
مجيد ناصري نژاد نماينده مردم شادگان در مجلس هشتم
حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد، نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامی داشت سالروز شهادت شهید صارمی، نقش خبرنگاران در مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن را بسیار اثر گذار دانست و افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌توانند با افزایش آگاهی و بصیرت، مردم را با مسائل روز آشنا و به مقابله با تهاجمات فرهنگی بیگانگان بپردازند.

وی نقش خبر و سرعت ارسال آن در جامعه مدرن کنونی را نسبت به زمان های گذشته بسیار پیشرفته تر عنوان کرد و گفت: در جامعه کنونی خبرنگاران از اقشار سختکوش و متعهد جامعه هستند و تلاش‌های بسیار خوبی را در جهت اطلاع رسانی در جامعه انجام می دهند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ویژگی های خبرنگاران تصریح کرد: صداقت در گفتار، ایمان به کار، رعایت عدالت و انصاف و توجه به مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی از مهم‌ترین اصولی است که باید مورد توجه اصحاب رسانه و خبرنگاران ایران اسلامی قرار گیرد.

وی با تأکید بر عملکرد خبرنگاران در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران ابراز داشت: خبرنگاران باید با اطلاع رسانی صحیح و به موقع از دستاورد های انقلاب اسلامی ایران نسبت به ایجاد امید و روحیه در جامعه تلاش کنند.

حجت الاسلام ناصری نژاد با بیان نیاز های جامعه ای پویا ابراز داشت: اطلاع رسانی صحیح و خبررسانی شفاف، از شرایط مشارکت مردم در تمامی صحنه های سیاسی و اجتماعی است.

عضو فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود با اشاره به نقش مؤثر خبرنگاران در رفع مشکلات جامعه ابراز داشت: خبرنگاران باید همچون گذشته در راستای مصالح و منافع نظام جمهوری گام بردارند و در همراهی مسئولان به حل مشکلات جامعه و کمک به مردم گام بردارند./9464/ت303/ص
ارسال نظرات