۰۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۱۰۹۷۰۳
مدیر کل تبلیغات آذربایجان شرقی:

وحدت و همدلی لازمه کار فرهنگی در مساجد است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بر تقویت و همدلی فعالان فرهنگی مساجد و پرهیز از هر گونه اختلاف نظر در مساجد تاکید کرد.
حجت الاسلام حميد عظيمي، مدير کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، حجت الاسلام حمید عظیمی در همایش مشترک ائمه جماعات به مناسبت هفته گرامیداشت مساجد یاد آور شد: ماه رمضان بهترین ماه بوده و خداوند در این ماه درهای رحمت خود را به روی همگان می‌گشاید.

وی با اشاره به فضیلت‌های این ماه افزود: در ماه رمضان ثواب و خیر خواندن یک آیه قرآن با کل قرآن خوانی در سایر ماه‌ها برابری می‌کند.

حجت الاسلام عظیمی خطاب به روزه داران در ماه مبارک رمضان گفت: اگر روزه‌داری با قرب و تقرب به الهی نباشد ارزش نداشته است، از این رو باید نیت و هدف روزه گرفتن در سمت سوی الهی به خود بگیرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری نماز جماعت صبح در تمام مساجد، افزود: اقدامات لازم برای برپایی نماز جماعت صبح در طول ماه مبارک رمضان انجام شده و نماز گزاران می‌توانند از فضیلت‌های برپایی نماز جماعت در ایام ماه مبارک رمضان در وقت صبحگاهی بهره‌مند شوند.

وی در ادامه با اشاره به حفظ وحدت آرا نظر در بین تشکل‌های موجود در مساجد گفت: در صورت داشتن یک رای و نشاط اجتماعی هیج اختلافی در بین ائمه جمعه، هیئت امنا، انجمن اسلامی و پایگاه‌های مقاومت بسیج رخ نخواهد داد./935/د102/ص
ارسال نظرات