۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۷۵۳۵۴۲
حجت الاسلام جوکار مطرح کرد؛

بحران آب در کمین پاکدشت/ در مصرف آب صرفه جویی کنیم

بحران آب در کمین پاکدشت/ در مصرف آب صرفه جویی کنیم
حجت الاسلام جوکار گفت: انچه کارشناسان بر آن تاکید دارند کمبود اب و جنگ آب در آینده است، با توجه به روزهای پایانی سال و خانه تکانی در مصرف اب صرفه جویی کنیم.
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رضا جوکار در نخستین خطبه ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خدا با اشاره به مصرف بی رویه آب در این روزهای پایانی سال و خانه تکانی اظهارداشت: شما عزیزان را در روزهای پایانی سال به صرفه جویی در مصرف آب سفارش می کنم. انچه ک۶ کارشناسان بر آن تاکید دارند کمبود اب و جنگ آب در آینده است، با توجه به روزهای پایانی سال و خانه تکانی در مصرف اب صرفه جویی کنیم بحران آب وجود دارد و باید دقت بیشتری کنیم.
 
وی در ادامه به چهارشنبه آینده اشاره کرد و گفت: عید نوروز هفته آینده است و این تحول طبیعت و لیل و نهار خود نشانه از آیات روشن قران کریم است.در دعای لحظه تحویل سال نو تحول در دلهایمان را از خداوند می خواهیم. " یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ" و این تحول را با نیکی کردن و رفع نیاز مستمندان در خود ترویج کنیم.
 
وی در ادامه عنوان کرد: پنجشنبه آینده سالروز رحلت حضرت خدیجه(س) همسر پیامبر مکرم اسلام حضرت محمدمصطفی(ص) و هم سّر ایشان است. ایشان الگوی سوم زنان بعداز حضرت زهرا(س)، حضرت زینب(س) می باشند که در حوزه های فرهنگی اجتماعی سیاسی و اقتصادی با حفظ حجاب فعالیت کردند و این جایگاه زن در اسلام است اما جایگاه زن در غرب یک ابزار و کالا و نشانه تنوع جنسی می باشد که هیچ جایگاه اجتماعی ندارند و خلق و خوی درندگی غرب را این روزها می تواند در غزه مشاهده کرد که چگونه زنان غزه را به خاک و خون می کشند و زنان باردار در غزه از کمترین نیازهای بهداشتی بهره مند هستند.
 
حجت الاسلام جوکار در پایان گریزی به تلاش های دولت سیزدهم در تحقق شعار سال زد و خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم در بخش رشد تولید شعار سال ۱۴۰۲ با فعال کردن کارخانه های تعطیل و نیمه فعال توانست موفق عمل کند. اما روند کاهشی تورم را که دولت و بانک مرکزی اعلام می کند را هنوز مردم در سفره های خود احساس نکردند و نیاز آن است که مسئولان جهادی تر عمل کنند.
ارسال نظرات