۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
کد خبر: ۷۵۰۸۹۴
حجت الاسلام سعدونی:

ایران در اوج تحریم ها قدرت گرفت

ایران در اوج تحریم ها قدرت گرفت
امام جمعه موقت پاکدشت گفت: با وجود تحریم ها ایران اسلامی با کمک مردم به شکوه و عزت و قدرت رسید قدردان مردم باشیم و این در سایه حکومت اسلامی شکل گرفت.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالمحمد سعدونی، امام جمعه موقت پاکدشت با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی و اهمیت تبیین ان اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران دارای ثمرات و برکات ارزشمند بسیاری است که به فرموده رهبر عزیز باید دستاوردهایش به سمع و نظر مردم برسد. یکی از این دستاوردها جبهه مقاومت است.

امام جمعه موقت پاکدشت در ادامه اضافه کرد: امروز قدرت جبهه مقاومت به اقصی نقاط جهان نفوذ کرده و می بینید چگونه مظلومیت مردم غزه به جهانیان مخابره می شود و مردم عالم خارج از هر آئین و دینی قیام کرده و به حمایت از مردم غزه می پردازند و در مقابل ظلم می ایستند.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی یک فریضه است و مسئولان قدر دان تصدی خود در یک حکومت اسلامی باشند.

حجت الاسلام سعدونی در پایان خاطرنشان کرد: با وجود تحریم ها و فشارهای اقتصادی و سیاسی کشورهای مستکبر جهان ایران اسلامی با کمک مردم و بخش خصوصی تحریم ها را دور زد و به شکوه و عزت و قدرت رسید قدردان مردم باشیم و این در سایه حکومت اسلامی شکل گرفت.

ارسال نظرات