۰۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۹۹۰۳۸
مسؤول طرح هجرت گیلان:

وحدت ‌جهان اسلام از ایجاد نحله‌های دروغین و انحرافی جلوگیری می‌کند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول طرح هجرت گیلان، تقویت نقاط مشترک دینی را عامل وحدت و همدلی میان امت‌های اسلامی دانست و گفت: وحدت میان ادیان الهی از ایجاد مذاهب دروغین و نحله‌های انحرافی جلوگیری می‌کند./
مسؤول طرح هجرت گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام محمد لاکانی، مسؤول طرح هجرت گیلان، امروز در جمع جمعی از روحانیان رشت تقویت نقاط مشترک دینی را عامل وحدت و همدلی میان امت‌های اسلامی دانست و گفت: با وحدت و برادری همه توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود.

وی به تلاش غرب و استکبار جهانی برای از بین‌بردن وحدت میان مسلمانان اشاره و خاطرنشان کرد: مسلمانان جهان باید با هوشیاری و بصیرت در مقابل این هجمه تبلیغاتی ایستادگی کنند.

مسؤول طرح هجرت گیلان با تأکید امت‌های اسلامی باید مراقب نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان باشند، ادامه داد: دشمنان امت اسلامی از هر فرصتی برای ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمانان استفاده می کنند.

حجت الاسلام لاکانی با بیان این که استکبار جهانی با حمایت‌های گروه‌های تروریستی و فرقه ضاله در منطقه به دنبال ایجاد اختلاف میان مسلمانان است، گفت: سلطه‌گران خارجی تنها به دنبال منافع خو در منطقه هستند و دودستگی میان مسلمانان آنها را خوشحال‌تر می‌کند.

وی با اشاره به این که امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران یک بیداری اسلامی در خاورمیانه آغاز شده است، بیان داشت: مردم مسلمان منطقه باید با وحدت و برادری خاورمیانه اسلامی که امروز شاهد رویش آن هستیم را تقویت کنند.

حجت الاسلام لاکانی، نامگذاری هفته وحدت را یکی از اقدامات ماندگار و ارزشمند امام راحل دانست و افزود: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های‌شان تقویت وحدت میان مسلمانان بود.

وی با تأکید بر این که همه موظف به حرکت در راستای وحدت بین شیعه و سنی هستند، ادامه داد: کسانی که وحدت را خدشه‌دار کنند، به اصل دین، اسلام و نظام اسلامی خیانت کرده‌اند.

حجت الاسلام لاکانی با اشاره به این که همه ادیان الهی باید حول محور توحید با هم اتحاد و وحدت داشته باشند، بیان کرد: وحدت میان ادیان الهی از ایجاد مذاهب دروغین و نحله‌های انحرافی جلوگیری می‌کند./950/پ202/س
ارسال نظرات