۰۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۹۸۷۱۷
رییس جامعه المصطفی:

هر عملی که وحدت امت اسلام را خدشه دار کند، خیانت است

خبرگزاری رسا ـ رییس جامعه المصطفی العالمیه، رمز عزت و اقتدار امت اسلام را در وحدت و انسجام دانست و هر نوع عمل و اقدامی که وحدت را خدشه دار کند خیانت توصیف کرد.
حجت الاسلام عليرضا اعرافي رييس جامعه المصطفي العالميه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی رییس جامعه المصطفی العالمیه، روز یک شنبه در نخستین اجلاس مسؤولان تشکل های فرهنگی جامعه المصطفی که در مدرسه عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد، با تبریک میلاد پیامبر گرامی اسلام، هفته وحدت را گرامی داشت.

وی رمز عزت و اقتدار امت اسلام را در وحدت و انسجام دانست و خاطرنشان کرد: هر امر و اقدامی که وحدت امت اسلام را مخدوش کند، خیانت به حساب می آید.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به تحولات اخیر در منطقه و موج بیداری برگرفته از انقلاب اسلامی، تصریح کرد: موج بیداری اسلامی باید زیر یک خیمه جمع شود و نباید پرچم برافراشته شده اسلام را به خاطر اختلافات درونی پائین بیاوریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین اعرافی با اشاره به اینکه امت اسلام باید اهداف کلان را مدنظر داشته و در برابر جبهه استکبار متحد باشد، یادآور شد: یکی از خطراتی که در بیداری های اسلامی بوجود آمده وجود دارد این است که به برخی ها به اختلافات دامن بزنند.

وی ابراز داشت: همه مسلمانان باید به سمتی حرکت کنند که استکبار جهانی و دشمنان نتوانند توطئه های خود را عملیاتی کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه سخنان خود با اشاره به شخصیت پیامبر گرامی اسلام، تاکید کرد: حضرت خاتم(ص) الگوی مطلق انسان کامل است و تولد و بعثت پیامبر گرامی اسلام حیات و تمدن جدید بشری بود که به همه ابعاد و زوایای زندگی انسان توجه داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین اعرافی با اشاره به آیه تطهیر خاطرنشان کرد: ولایت امتداد رسالت انبیا اولیا الهی است.

وی در ادامه با سودمند توصیف کردن فعالیت تشکل های فرهنگی جامعه المصطفی تصریح کرد: کارهای فرهنگی نیازمند نقشه راه است و باید مبتنی بر نیاز سنجی و آسیب شناسی باشد. /924/پ202/ص

ارسال نظرات