۱۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۱:۱۵
کد خبر: ۹۷۵۸۱

همایش12 هزار نفری قرآنی در تبریز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ دوازده هزار دانش آموز تبریز در مصلای اعظم تبریز نماز شهر و عصر را به امامت آیت الله شبستری اقامه کردند.
دانش آموزان مدارس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همایش 12 هزار نفری دانش آموزان قرآنی تبریز، روز گذشته با شکوه خاص معنوی در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد.

فیروز رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در حاشیه این همایش معنوی و قرآنی که همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد، در گفت و گو با حبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: این همایش با حضور 12 هزار دانش آموز از 110 مدرسه قرآنی تبریز برگزار شد.

وی با تشریح اهداف این همایش قرآنی تصریح کرد: تبیین مبانی ارزشمند قرآنی، ترویج آموزه‌های دینی، ایجاد فضای رقابتی قرآنی و بهره‌مندی از رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان از مهم‌ترین اهداف این همایش معنوی بوده است.

رضایی با بیان اینکه همایش 12 هزار نفری دانش آموزان قرآنی تبریز برای اولین بار در کشور برگزار می‌شود، خاطر‌نشان کرد: آشنایی خانواده‌ها و دانش آموزان با آموزه‌های ارزشمند قرآنی، از بروز بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی جلوگیری خواهد کرد.

گفتنی است، اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت آیت الله مجتهد شبستری، تلاوت جمعی قرآن از سوی دانش آموزان، اجرای برنامه های تواشیح و سخنرانی مذهبی پیرامون مباحث قرآنی از دیگر برنامه‌های این همایش بوده است./935/پ202/س
ارسال نظرات