۰۷ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۹۴۲۱۰
جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور:

حماسه 9دی، درس بزرگ ملت به خواص بی بصیرت و تدوام گفتمان انقلاب اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور، نهم دی ماه را از روزهای تاریخی و جزو ایام الله دانست و تاکید کرد: حضور حماسی و آگاهانه ملت در این روز، درس بزرگی به خواص بی بصیرت و ضربه بزرگی به جریان فتنه بود.
راهپيمايي
حجت الاسلام محمدحسن دری جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به حماسه ملت ایران در 9دی سال 88 تصریح کرد: حوادثی که سال گذشته اتفاق افتاد در تاریخ کشور بی سابقه بود.

وی تاکید کرد: در این حوادث برخی از فریب خوردگان به خیابان ها ریختند و در روز عاشورا به امام حسین(ع) و مقدسات جسارت کردند و مردم نیز حماسه نهم دی ماه را خلق کردند و پاسخی به فتنه های سال 88 دادند.

حجت الاسلام دری بیان داشت: نهم دی فتنه دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کرد و نشان داد که نمی شود با اعتقادات ملت قهرمان و انقلابی ایران بازی کرد.

جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور بیان داشت: حماسه نهم دی ماه اوج بصیرت و حضور در صحنه ملت بود و مردم با غیرت دینی در صحنه حاضر شده و اجازه ندادند فتنه گران کار خود را انجام دهند.

حجت الاسلام دری گفت: نهم دی ماه تجدید بیعت ملت با امام و رهبری و جلوه ای از ارادت مردم به ارزش های دینی و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی بود.

وی تاکید کرد: حماسه ای که ملت در نهم دی ماه خلق کرد، دلگرمی و احساس غرور ملت و دوستداران انقلاب و برانگیخته شدن خشم و عصبانیت دشمنان را به همراه داشت و استکبار جهانی را منفعل و منزوی کرد.

حجت الاسلام دری با بیان اینکه حضور حماسی مردم در نهم دی باعث بیداری خواص بی بصیرت شد، تاکید کرد: این حماسه از باشکوه ترین حماسه های ملت ایران در سی سال گذشته بود.

این مسؤول حوزوی ادامه داد: کسانی که در حماسه نهم دی به خیابان ها آمدند از نظام و رهبری دفاع کردند، وقتی بحث دفاع از ارزش ها به میان آید همه حضور پیدا می کنند.

وی حماسه نهم دی ماه را تداوم بخش قیام مردم قم در نوزده دی خواند و بیان داشت: مردم در این روز نشان دادند آرمان های امام زنده است و با حضور خروشان و با صلابت خود تبعیت از ولایت فقیه را با به بهترین شکل ممکن نشان دادند.

جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور، تاکید کرد: حماسه مردم در نهم دی ماه، موج های فتنه را منکوب کرد و ولایت فقیه و انقلاب بار دیگر برای همیشه بیم و امید دشمنان به یاس تبدیل شد.

وی با بیان اینکه نهم دی ماه تداوم گفتمان انقلاب بود، تصریح کرد: این روز بزرگ جزو ایام الله است و حضور مردم نشانه بصیرت و موقعیت شناسی آنان بود و ملت با حضور حماسی و آگاهانه خود ضربه ای فراموش نشدنی به فتنه گران و دشمنان قسم خورده انقلاب زدند.

حجت الاسلام دری تاکید کرد: حماسه مردم در نهم دی ماه، اتمام حجت با افراد بی تفاوت در برابر نظام، 9دی قوی ترین ضربه به دشمنان بود و مقام معظم رهبری نیز در مناسبت های مختلف این مطلب را فرمودند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات