۱۵ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۹۲۴۵۲
نماینده ولی فقیه در سپاه ولی‌عصر:

اقتدار ایران اسلامی مرهون حرکت در مسیر عاشورا است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر‌(عج) خوزستان، اقتدار امروز نظام اسلامی را مرهون عمل به شعار هیهات منا ‌الذله‌ دانست.
امام حسين ع
حجت الاسلام سید محمود موسوی، مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر‌(عج) خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اقتدار امروز نظام اسلامی را مرهون عمل به شعار کلیدی امام حسین‌(ع) که همان هیهات منا ‌الذله بود، دانست.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان، تصریح کرد: ما باید مانند گذشته ظاهر کار عزاداری مانند سینه‌زنی و زنجیرزنی را ادامه دهیم و آن را حفظ کنیم؛ اما باید بیش از گذشته به عمق کار فکر کنیم و در راستای عمق‌دهی به مراسم عزاداری تلاش کنیم.

حجت الاسلام موسوی در ادامه خاطر نشان کرد: مسؤولان امروز نظام ما از دل همین هیأت‌های مذهبی برخاستند و توانستند شعار اهل بیت‌(ع) را در صحنه عمل پیاده کنند و چنین اقتدار و عزتی را برای انقلاب اسلامی در سراسر گیتی به دست آورند.

وی تبلور عملی شعار امام حسین (ع) را در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: در این دوران مردم مسلمان ایران با تاسی از سیره و مکتب عاشورا در مقابل جهان کفر و استکبار که به اعتراف خودشان 40 کشور بزرگ در این جنگ علیه ایران عمل کردند، ایستاد و چنین افتخاری برای نظام پدید آورد.

حجت الاسلام موسوی افزود: درک این مقاومت در اذهان مادی غربیان نمی‌گنجد به گونه‌ای که اکنون چندین تز دکترا در دانشگاه‌های غربی به موضوع چگونگی ایستادگی ایران با آن وضعیت در مقابل کشورهای قدرتمند جهان را بررسی می‌کنند و آنها این را نمی‌دانند که شعار امام حسین‌(ع) که جوانان ما در همین هیأت‌ها یاد گرفته بودند، آنها را به میدان جنگ و ایثار کشاند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر‌(عج) خوزستان‌ گفت: مسؤولان هیأت‌های مذهبی نباید بگذارند که با برنامه‌های ضعیف، اصالت از هیأت‌های مذهبی ما گرفته شود و از سوی دیگر برخی افراد سودجو سعی دارند که هیأت‌ها را از نظام دور کنند و شما باید مواظب این تبلیغات کذایی باشید.

حجت الاسلام موسوی، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به فتنه پس از انتخابات 88 تصریح کرد: فتنه‌گران در این مدت از هیچ کاری ابایی نداشتند و در آخر نیز با حمله به هیأت‌های مذهبی گور خود را کندند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان، عزت و افتخار ایران اسلامی را مرهون حرکت در مسیر عاشورا دانست و افزود: همان گونه که امام خمینی‌(ره) فرمود که محرم و صفر‌‌ اسلام را زنده نگه داشته است، امروز نیز بیشتر به زوایای این سخن پی می‌بریم./945/ت302/س
ارسال نظرات