۱۶ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۸۹۷۸۵
رییس اداره امور مبلغان ‌دفتر تبلیغات‌ خراسان رضوی:

آشنایی با مسائل روز نیاز مبلغان عرصه دین است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره امور مبلغان ‌دفتر تبلیغات‌ خراسان رضوی گفت: با توجه به گستره نیازمندی‌ مخاطبان به مسائل شرعی و نیاز دستگاه‌های نشر دهنده مسائل دینی، مبلغان باید در حوزه احکام به روز شوند.
حجت‌الاسلام علي شهيدي
به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت‌الاسلام علی شهیدی، رییس اداره امور مبلغان معاونت فرهنگی ـ تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی درحاشیه برگزاری آزمون پاسخ‌گویی به احکام دینی گفت: این آزمون در راستای تأمین و پوشش‌‌دهی نیازهای دینی مخاطبان و به منظور گسترش فرهنگ پاسخگویی به سؤالات دینی در جامعه اسلامی برگزار شد.

رییس اداره امور مبلغان معاونت فرهنگی ـ تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: با توجه به گستره نیازمندی‌ مخاطبان به مسائل شرعی و نیاز دستگاه‌های نشر دهنده مسائل دینی به مبلغان کارآمد در حوزه احکام، اداره امور مبلغان دفترتبلیغات اسلامی خراسان رضوی و اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی به صورت مشترک آزمون احکام ویژه طلاب برادر برگزار کرد.

وی گفت: تعداد شرکت کنندگان در این آزمون 250 نفر بوده که بعد از پذیرفته‌شدن آنان وارد کارگاه‌های کاربردی خواهند شد.

حجت‌الاسلام شهیدی در پایان گفت: این افراد برای پاسخگویی در سامانه پاسخگویی ایپرسش و اداره‌ پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی و مرکز ملی پاسخگویی شعبه خراسان و اعزام در مناسبت‌های تبلیغی به مناطق مختلف ویژه بیان احکام استفاده خواهد شد./932/د102/س
ارسال نظرات