۰۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۸۹۱۶۷
امام جمعه اهر:

استقبال مردم قم از رهبری افتخار دیگری در تاریخ انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهر گفت: استقبال تاریخی و پرشور طلاب، روحانیان و مراجع عظام از مقام معظم رهبری سند افتخار ایران اسلامی است.
حجت الاسلام حاجي زاده، امام جمعه اهر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهر، حجت الاسلام جواد حاجی زاده، عضو شورای استانی حوزه های علمیه آذربایجان شرقی امروز در جمع طلاب حوزه علمیه اهر اظهار داشت: سفر مقام معظم رهبری به قم حادثه‌ای مبارک و عظیم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران و نقطه عطفی در آگاهی بخشی به عموم مردم از حضرت آیت الله خامنه ای بود.

وی با اشاره به استقبال پرشور مردم قم از رهبر فرزانه انقلاب خاطر نشان کرد: استقبال تاریخی و پرشور طلاب، روحانیون و مراجع عظام از ایشان سند افتخار برای ایران اسلامی است.

امام جمعه اهر با اشاره به تلاش رسانه ای غرب برای مخدوش کردن افکار عمومی نسبت به سفر مقام معظم رهبری به قم گفت: دیدارهای مکرر و متعدد مراجع عظام تقلید و فضلای حوزه علمیه قم با حضرت آیت الله خامنه ای در شرایطی صورت گرفت، که دشمنان درصد تفرقه میان رهبری و مراجع بودند.

حجت الاسلام حاجی زاده خواستار تلاش همگانی برای تحقق منویات رهبری در قم شد و اذعان داشت: رشد و تعالی حقیقی تنها در سایه عمل به مطالبات رهبری میسر خواهد شد، همگان بایستی مسائل انحرافی و تفرقه برانگیز را کنار گذاشته و حول محور ولایت به تعالی ایران اسلامی بیاندیشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار تلاش و همت مضاعف روحانیت در جذب جوانان به برنامه های مساجد شد و اظهار داشت: وظیفه داریم با برنامه ریزی مناسب و متناسب با سلایق جوانان برنامه سازی کنیم و با راهکارهای مناسب درصدد جذب آنها به مسائل دینی و معنوی باشیم.

حجت الاسلام حاجی زاده در ادامه با اشاره به سالروز شهادت آیت الله سیدعلی قاضی طباطبایی در دهم آبان ماه گفت: دشمنان به ویژه استکبار جهانی فکر می کردند با شهادت افراد تأثیرگذار انقلاب خللی در عزم و اراده ملت ایران به وجود خواهد آمد؛ اما ملت ما ثابت کردند شهادت آنها موجب تحکیم انقلاب است./۹۳۵/پ202/س
ارسال نظرات