۲۰ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۸۷۴۸۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

تبلیغ دینی نقش مؤثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: حضور روحانیان در مناطق محروم و دورافتاده سبب کاهش آسیب‌‌های اجتماعی است.
حجت الاسلام ستوده، مديرکل تبليغات اسلامي استان اردبيل
به ‌گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، روز گذشته در دیدار با امام جمعه نمین اظهار داشت: این سازمان برای ترویج معارف قرآنی و آموزه های دینی در مناطق مرزی و دورافتاده اقدام به احداث خانه های عالم می کند.

وی همت مسؤولان برای تسریع در احداث خانه های عالم را خواستار شد و گفت: با توجه به این‌که فصل ساخت و ساز در استان اردبیل با توجه به برودت آب و هوا رو به اتمام است، تکمیل پروژه های نیمه کاره در خصوص خانه های عالم روستایی ضروری است.

حجت الاسلام ستوده با قدردانی از مجاهدت روحانیان برای تبلیغ در مناطق صعب العبور این استان تصریح کرد: حضور روحانیون در مناطق محروم استان سبب ترویج فرهنگ دینی و حل بسیاری از شبهات جوانان شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل با تشریح فعالیت های روحانیان مستقر و طرح هجرت این استان خاطرنشان کرد: اعزام روحانیان به روستاها و مناطق دور افتاده استان از مهم ترین برنامه‌‌های سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی همچنین اظهار داشت: بر اساس برنامه‌های چهارم و پنجم توسعه با کمک‌ بنیاد مسکن استان بیش از یکصد خانه عالم در روستاهای استان احداث می شود و در آینده نزدیک در اختیار روحانیان طرح هجرت قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام ستوده با تأکید بر این‌که حضور روحانیان در مناطق محروم و دورافتاده سبب کاهش آسیب‌‌های اجتماعی است، ادامه داد: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان اردبیل و مرز مشترک آن با همسایگان شمالی ایران، در معرض بیشترین آسیب‌‌های اجتماعی و فرهنگی قرار داریم.

وی با تشریح ویژگی های جنگ نرم دشمنان اظهار داشت: تقویت حوزه فرهنگ و دین و ارتقای بصیرت سیاسی و اسلامی مردم مرزنشین، مهم‌ترین رسالت روحانیت در استان اردبیل است./935/پ202/س
ارسال نظرات