۱۷ مهر ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۸۷۱۴۳
رییس اداره تبلیغات اسلامی رودبار:

ایجاد روحیه بدبینی نسبت به روحانیت، دسیسه دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی رودبار گفت: دشمن تلاش می کند با بدبین کردن مردم نسبت به روحانیت آنها را از این قشر تأثیرگذار جامعه جدا کند.
روحانيت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری حجت‌الاسلام صادق دوستار، رییس اداره تبلیغات اسلامی رودبار، امروز در معرفی روحانی طرح هجرت شهر توتکابن رودبار، به اعزام روحانیان به روستاهای محروم اشاره کرد و افزود: اعزام مبلغ به روستاهای محروم یکی از کارهای ارزشمند سازمان تبلیغات اسلامی است و حضور روحانیان برای تعمیق باورها و اندیشه‌های دینی اسلام ناب مؤثر است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی رودبار با اشاره به این که حضور روحانیان با خانواده آنها در روستاها در ترویج فرهنگ دینی و انتقال ارزش‌های دینی بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: روحانیان برای آگاه‌سازی، راهنمایی و دعوت مردم به انجام آموزه‌های دینی، قرآن و معارف غنی اسلام را سرلوحه اهداف تبلیغی خود قرار دهند.

حجت الاسلام دوستار به تأثیر برنامه‌های فرهنگی سازنده در جامعه اشاره کرد و گفت: تقویت و ساماندهی برنامه‌های فرهنگی ویژه در مدرسه‌ها و مراکز آموزشی از اقدام‌های مهمی است که روحانیان در این‌باره باید اقدام اساسی انجام دهند.

وی ایجاد روحیه بدبینی نسبت به روحانیت را یکی از توطئه‌های دشمن دانست و بیان داشت: دشمن تلاش می کند با بدبین کردن مردم نسبت به روحانیت آنها  را از این قشر تأثیر گذار جامعه جدا کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی رودبار با بیان این که روحانیان چراغ هدایت جامعه هستند، افزود: برای هدایت در راه مستقیم باید از علما و روحانیان کمک بگیریم.

وی با بیان این که روحانیان مبلغ راه و مکتب ائمه معصومین (ع) هستند، تاکید کرد: ارتباط بیشتر جوانان و نوجوانان با روحانیان موجب می‌شود آنها راه صحیح در زندگی را انتخاب کنند و به سعادت اخروی برسند.

حجت الاسلام دوستار همچنین با تاکید بر اقامه نمازهای جماعت اظهار داشت: اقامه نماز جماعت از فساد و فحشا جلوگیری می‌کند.

در این مراسم حجت‌الاسلام محمد حسینی به عنوان روحانی طرح هجرت معرفی شد و از تلاش‌های حجت‌الاسلام علیرضا آقاجانیان قدردانی به عمل آمد./950/پ202/س
ارسال نظرات