۰۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۸۱۶۷۲
فرمانده نیروی انتظامی:

صهیونیزم به دنبال ایجاد انحراف عقیدتی در جوانان ایرانی است

خبرگزاری رسا ـ احمدی مقدم با بیان این که دوری از ارزش‌های دینی آسیب‌ جبران ناپذیری بر پیکره فرهنگی و اخلاقی جامعه خواهد زد، گفت: سیاستی که صهیونیسم دنبال می‌کند مدیریت اخلاق و رفتار جوانان ایرانی است.
احمدي مقدم فرمانده ناجا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، اسماعیل احمدی‌ مقدم، فرمانده نیروی انتظامی امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان اردبیل اظهار داشت: ساخت فیلم‌های مستهجن از سوی رژیم منحوس صهیونیستی یکی از برنامه‌های شوم دشمنان در براندازی نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: سیاستی که صهیونیسم با این کار دنبال می‌کند مدیریت اخلاق و رفتار جوانان ایرانی است، اما در این میان باید طوری عمل کنیم تا جبهه ارزش‌ ها، اخلاقیات اسلامی و انسانی به رویش چند برابری برسد.

احمدی مقدم با تأکید بر این‌که دوری از ارزش‌های دینی لطمات جبران ناپذیری بر پیکره فرهنگی و اخلاقی جامعه خواهد زد، تصریح کرد: دشمنان جنگ نرم برای براندازی نظام اسلامی وارد عمل شده‌اند و ما تنها شاهد قربانیان مرئی این مهلکه هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: بایستی با اقدامات عقلانی، منطقی و اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر اجازه ندهیم در جامعه صرفا به خاطر کار فرهنگی مبارزه با فساد و فحشا تعطیل شود، چرا که باید چوب قانون بالای سر این افراد قرار گیرد و از این طریق هدایت شوند.

احمدی مقدم افزود: امروز دشمنان این با ایجاد فضای مجازی و شبکه های تلویزیونی رنگارنگ پایگاه‌های جنگی خود را برای ترویج فساد اخلاقی و توسعه خودباختگی فرهنگی در خانه‌های ما بنا کرده است.

وی در ادامه با اشاره به تلاش اطلاعاتی نظام سطله در خاورمیانه اظهار داشت: سرویس‌های اطلاعاتی نظام استکباری با یک تلاش مستمر در کشورهای همسایه ایران سعی می‌کنند گاه‌گاهی با دست زدن به ترورهای ناجوانمردانه کشورمان را ناامن جلوه دهند و وحدت اقوام و مذاهب مختلف را خدشه‌دار کنند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: بعد از حادثه هولناک زاهدان شورای امنیت کشور با تشکیل جلسه فوری تمام ارکان امنیتی کشور را در راستای پیشگیری و دستگیری عوامل ترور زاهدان بسیج کرد تا بتواند با این اقدامات پیشگیرانه جلوی برخی تحرکات خرابکارانه را نیز بگیرد./935/پ203/س
ارسال نظرات