۲۴ تير ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۸۰۹۲۶
سپاه حضرت عباس:

سوم شعبان روز عزت سپاه است

خبرگزاری رسا ـ سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در بیانیه ای اعلام کرد: سوم شعبان و روز پاسدار در حقیقت روز افتخار و اقتدار سپاه و لشکر مخلص این انقلاب است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از سپاه حضرت عباس(ع)، سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل امروز همزمان با میلاد با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار در بیانیه ای اعلام کرد: افتخار و مباهات دلیرمردان سپاهی و حافظان و پاسداران نظام اسلامی این است که همه‌ساله روزشان را به عطر خوش میلاد بزرگمرد آسمانی، امید قلب‌ها و دل‌های مردم آزاده جهان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) معطر می‌سازند و عزت خویش را در کوی دلدادگی به آن امام همام و در طریق آن سترگ مرد جهان بشریت جستجو می‌کنند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: امروز سپاه پرافتخار انقلاب اسلامی دارای ارزش و اعتبار جهانی است و هرگونه دشمنی و کینه‌توزی با این لشکر مخلص خدا جز زبونی و خاری چیزی را به ارمغان نمی‌آورد.

در بخش دیگری از این بیانیه سپاه پاسداران حضرت عباس(ع) استان اردبیل با یادآوری رشادت‌ها و جانفشانی‌های دلیرمردان سپاهی و بسیجی در طول دفاع مقدس و ایام پربرکت سازندگی کشور خاطرنشان کرد: این انقلاب اگر امروز صاحب شوکت و عزت جهانی است به دلیل همین پایمردی‌ها است که سپاه آغازگر آن بوده است.

در بخش دیگری از بیانیه با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان علیه نظام اسلامی آمده است: انقلاب اسلامی ایران در 31 سال گذشته حوادث و تلخی‌های مختلفی را از سر گذرانده است و امروز شاهد آن هستیم که این انقلاب با گذر از این بحران‌ها و سختی‌های مختلف چنان در صحنه‌های داخلی و خارجی حضوری مقتدر و عزتمند یافته است که به امید آزادیخواهان و ترس فزون‌طلبان جهان از این نظام الهی تبدیل شده است.

در بخش پایانی این بیانیه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و پاسداشت همه سلحشوری‌ها، فداکاری‌های آزادگان و جانبازان آمادگی کامل سپاه برای اطاعت از فرامین فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اعلام شده است./۹۳۵/د102/ص
ارسال نظرات