۲۵ فروردين ۱۳۸۹ - ۰۰:۲۰
کد خبر: ۷۹۲۴۷
درقم؛

سلسله نشست های اهل قلم برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نخستین نشست اهل قلم با حضور نویسنده پرفروش ترین کتاب دفاع مقدس فردا در قم برگزار می شود.
نشست مشترک


محمد حقی، مدیر نمایندگی انتشارات سوره مهر در استان قم در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از دیدار اهل قلم با طلاب و روحانیان در ساختمان انتشارات این موسسه خبر داد.

وی با بیان این که  قرار است در این نمایندگی سلسله نشست هایی با عنوان اهل قلم برگزار شود، ابراز داشت: آشنایی نویسندگان با فضای حوزه، ارایه ایده های معرفتی از سوی روحانیان و طلاب، آشنایی طلاب با هنر و شکوفایی ذوق هنری طلاب از اهداف برگزاری این گونه نشست‌ها است.

مدیر نمایندگی انتشارات سوره مهر در استان قم با اشاره به این که برخی طلاب بخاطر نبود ابزار هنر و آشنایی کم نمی توانند ایده های خود را به صورت هنری بیان کنند، اظهار داشت: این نوع نشست ها فواید دوسویه برای طلاب و نویسندگان دارد.

وی با اشاره به این که در همین راستا فردا شب بعد از نماز مغرب و عشا نخستین نشست با حضور سعید عاکف، نویسنده پرفروش‌ترین کتاب دفاع مقدس به نام «خاک های نرم کوشک» در ساختمان نمایندگی انتشارات سوره مهر برگزار خواهد شد، گفت: شرکت در این جلسه برای عموم طلاب آزاد است.

گفتنی است؛ نمایندگی انتشارات سوره مهر در قم که از سوی شماری از طلاب اداره می شود در خیابان ارم، روبروی پاساژقدس، ساختمان کوثر طبقه اول واقع است./921/پ202/ع

ارسال نظرات