۱۰ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۷۶۸۶۲

دانشجویان و طلاب دانشکده علوم حدیت با حجت‌الاسلام و المسلمین ری شهری دیدار کردند

خبرگزاری رسا ـ دانشجویان و طلاب دانشکده علوم حدیث با حجت الاسلام و المسلمین ری‌شهری دیدار کردند.
حجت الاسلام والمسلمين ري شهري رييس دانشكده علوم حديث
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم حدیث،حجت الاسلام و المسلمین ری‌شهری در دیدار با دانشجویان این دانشگاه با بیان اینکه حرکت دارالحدیث، حرکتی است در جهت زمینه‌سازی فرهنگی برای حکومت جهانی حضرت صاحب الزمان(عج) ، گفت: دانشجویان و استادان و مسئولین دارالحدیث در این سنگر فرهنگی خدمت می‌کنند.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) در ادامه سخنان خود گفت: آزمون‌های مختلفی پیش‌روی هر انسان است و آزمون‌های خدا هم برای رشد انسان است و هر چه در زندگی پیش آید، از راحتی و ناراحتی، سختی و خوشی همه برای رشد و تکامل انسان است و این بستگی به جهت‌گیری انسان در برابر مشکلات و خوشی‌ها دارد.

وی در ادامه افزود: ممکن است انسان دربرابر مشکلات آنچنان موضع‌گیری کند که خیلی بتواند رشد و تکامل یابد.

رییس دانشکده علوم حدیث در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه همه کسانی که رشد پیدا کردند در سختی‌‌ها بوده افزود: با بررسی در احوال بزرگان مشاهده می‌کنیم هرکس رشدی یافته درنتیجه موضع‌گیری و جهت‌گیری صحیح در سختی‌ها بوده و بیشتر کسانی که در راحتی و خوشی درس خوانده‌اند، به جایی نرسیده‌اند و حضرت امام(ره) نمونه روشن است که در سختی رشد پیدا کردند و به موقعیتی که همه می دانیم رسیدند.

وی درخصوص تأسیس مؤسسه دارالحدیث و دانشکده علوم حدیث گفت: ما این کار را با این نیت که احادیث در جامعه غریب هستند و باید این احادیث در جامعه ترویج شوند شروع کردیم و خداوند هم خیلی به این کار برکت داد.

رییس دانشکده علوم حدیث همچنین خطاب به دانشجویان دانشکده گفت: شما با ورود به دانشکده آینده خودتان را با معارف اهل‌بیت (علیهم السلام) پیوند زدید و لازم است همواره مواظب شیطان باشید تا شما را از مسیر پربرکتی که خداوند مقدر کرده منحرف نکند. /909/د102/ص

ارسال نظرات