۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۷۶۷۸۳۶
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

همایش «حزب الله زنده است» در قم برگزار می‌شود

همایش «حزب الله زنده است» در قم برگزار می‌شود
حجت الاسلام سعید روستا آزاد از برگزاری همایش «حزب الله زنده است» با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سعید روستا آزاد، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی نشست خبری همایش «حزب الله زنده است» که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات همایش‌های بین المللی غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: جنگ امروز جبهه حق با جبهه کفر است و اگر کسی نام این نبرد را جنگ جهانی سوم بگذارد، خالی از واقعیت نیست.

وی افزود: با توجه به لزوم توجه به جایگاه شهدا و روح بخشی آنان به جامعه، همایش حزب الله زنده است توسط دفتر تبلیغات اسلامی در روز دوشنبه هفته آینده ساعت ۸:۳۰ در سالن همایش‌های بین‌المللی غدیر در قم برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان داشت: در همایش «حزب الله زنده است» حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی، برخی از اساتید دانشگاه لبنان، خانواده شهیدان زاهدی، نیلفروشان سخنرانی خواهند داشت.

وی افزود: همچنین در این همایش،‌ کتاب مقاومت اسلامی از نگاه قرآن بر اساس دیدگاه‌های مقام معظم رهبری و بورس تحصیلی و دانشجویی شهید نصرالله در مقاطع ارشد و نیز دکتری دانشگاه باقرالعلوم رونمایی خواهد شد.

حجت الاسلام روستا آزاد از برگزاری نمایشگاه غزه در حاشیه همایش «حزب الله زنده است» خبر داد و ابراز کرد: این نمایشگاه درباره مردم غزه و نیز برخی محصولات دفتر تبلیغات اسلامی مرتبط با حوزه مقاومت و جهاد اسلامی است که به نمایش در خواهد آمد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به کمک های مردمی به جبهه مقاومت از همدلی، مساعدت‌ها و کمک‌های متعدد مردمی به جبهه مقاومت تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات