۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۷۶۷۴۸۷

اصابت پهپاد حزب الله به منزل نتانیاهو رسما تأیید شد + فیلم

اصابت پهپاد حزب الله به منزل نتانیاهو رسما تأیید شد + فیلم
دفتر نخست وزیری رژیم اسرائیل تأیید کرد که پهپاد حزب الله به خانه نتانیاهو در قیساریه اصابت کرده ولی مدعی شده است که نتانیاهو و سارا در آنجا حضور نداشتند.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، دفتر نخست وزیری رژیم اسرائیل بعد از حدود یک ساعت سانسور و تلاش برای سر پوش گذاشتن بر موفقیت حمله پهپادی حزب الله تأیید کرد که پهپاد ارسال شده از لبنان با طی مسافتی نزدیک به 70 کیلومتر به خانه نتانیاهو در قیساریه اصابت کرده است.
 
رسانه‌های رژیم اسرائیل از صبح امروز اعلام کردند که آژیرهای هشدار در شمال فلسطین اشغالی تا نزدیکی شمال تل‌اویو و نزدیک مقر و پایگاه یگان 8200 ارتش اسرائیل فعال شده‌اند که لحظاتی بعد با انتشار تصاویر و ویدیوهایی صهیونیست‌ها از اصابت پهپادی به قیساریه خبر دادند که یکی از اقامت گاه‌های نتانیاهو است.
 
شبکه 12 تلویزیون اسرائیل به نقل از دفتر نخست‌وزیری اسرائیل مدعی شده است که بنیامین نتانیاهو و همسرش در زمان حمله پهپادی حزب الله در اقامتگاه شخصی خود حضور نداشته‌اند.
 
منابع خبری می‌گویند پهپاد حزب‌الله توانسته حدود 70 کیلومتر وارد عمق خاک فلسطین اشغالی شود و بدون آنکه توسط پدافند رژیم صهیونیستی رهگیری شود، به محل اقامت نتانیاهو در منطقه قیساریه اصابت کند.
 
رسانه‌های اسرائیلی هیچ تصویری از محل اصابت پهپاد منتشر نکرده‌اند؛ اما فیلم‌هایی که از فاصله دور ضبط شده‌اند به‌خوبی حضور آمبولانس و نیروهای امدادی در قیساریه را نشان می‌دهند.
 
منبع قطری: پهپاد حزب‌الله به محل اقامت نتانیاهو اصابت کرده است
 
العربی قطر: پهپادی که حزب‌الله به سمت منطقه قیساریه پرتاب کرد، به محل اقامت نتانیاهو اصابت کرده است.
 
پهپاد حزب الله لبنان به راحتی به خانه نتانیاهو رسید/ منبع عبری: انفجار بزرگ بوده است
 
وب سایت عبری والا: پهپادی که از لبنان پرتاب شده بود بدون اینکه ردیابی شود و آژیرهای خطر را به صدا دربیاورد به خانه ای در منطقه قیساریه اصابت کرد. شاهدان می گویند انفجار بزرگ بوده است.
 
شبکه اسرائیلی: 6 پهپاد از سمت لبنان شلیک شده است
 
شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که 6 فروند پهپاد از لبنان به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.
 
این شبکه مدعی شد که ارتش برخی از این پهپادها را رهگیری و ساقط کرده است.
 
سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی هم تاکید کرد که پهپادی که به قیساریه (محل اقامت نتانیاهو) اصابت کرده، 70 کیلومتر از لبنان راه پیموده تا به این شهر رسیده است و مستقیما به یک ساختمان اصابت کرده است.
 
بسیاری از منابع عبری زبان تاکید کردند که ساختمان هدف قرار گرفته، محل اقامت نتانیاهو است.
 
هم اکنون تدابیر امنیتی بسیار شدیدی در قیساریه به اجرا گذاشته شده و کسی اجازه نزدیک شدن به خانه نتانیاهو را ندارد.
 
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم تاکنون واکنشی نشان نداده است.
 
منابع اسرائیلی تاکید کردند که یک فروند بالگرد آپاچی قصد ساقط کردن این پهپاد در آسمان عکا را داشته اما موفق نشده و این پهپاد به راه خود ادامه داده تا در نهایت به ساختمانی در قیساریه اصابت کرده است.
 
این دومین حمله پهپادی موفق حزب الله از نظر عبور امن این ریزپرنده‌ها از لایه‌های دفاعی و پدافندی صهیونیست‌ها و اصابت به هدف تعیین شده، در عمق و مرکز اراضی اشغالی فلسطین است.
 
حزب الله در حمله پیشین خود توانست مقر تیپ گولانی در بنیامینا را هدف قرار دهد که بنا به آمار ادعایی رسمی صهیونیست ها که قابل اطمینان نیست، چهار نظامی کشته شد و 67 تن نیز زخمی شدند.
 
تعداد بازدید : 16
ارسال نظرات