۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۷۶۷۲۳۲
سردار نائینی:

حزب‌الله توانمندی لازم برای غلبه بر صهیونیست‌ها را دارد

حزب‌الله توانمندی لازم برای غلبه بر صهیونیست‌ها را دارد
سخنگوی سپاه با بیان اینکه هیچ‌گونه نگرانی در مورد قدرت حزب‌الله و جبهه مقاومت وجود ندارد، تصریح کرد: اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به‌هیچ‌وجه نمی‌تواند به بازیابی قدرت این رژیم گرگ‌صفت کمک کند و قطعاً حزب‌الله پیروز این میدان خواهد بود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار علی‌محمد نائینی سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگوی رادیویی در خصوص مراسم تشییع پیکر مطهر شهید نیلفروشان اظهار کرد: پیکر مطهر شهید سرلشکر پاسدار حاج «عباس نیلفروشان» ساعت ۹ صبح فردا در میدان امام حسین (ع) با حضور مردم شهیدپرور و قدرشناس تهران تشییع و سپس برای تشییع نهایی و خاک‌سپاری به زادگاهش اصفهان منتقل خواهد شد تا در روز پنج‌شنبه در مزار شهدای استان به خاک سپرده شود.

سردار نائینی با بیان اینکه شهید نیلفروشان با بمباران هوایی رژیم سفاک و تروریستی صهیونیستی در کنار «سیدحسن نصرالله» به شهادت رسید، افزود: تا پیکر مطهر شهید نیلفروشان پیدا شود، چند هفته زمان برد؛ زیرا محل بمباران نیاز به آواربرداری داشت که این کار سرانجام انجام شد. پیکر مطهر شهید نیلفروشان امروز (دوشنبه) در حرم مطهر اهل‌ بیت در عتبات‌ عالیات و سپس در حرم امام رضا (ع) در مشهد مقدس طواف داده می‌شود.

سخنگوی سپاه، تأثیر شهدا بر افزایش قدرت محور مقاومت را انکارناپذیر دانست و عنوان کرد: قطعاً شهدا قدرت‌ساز هستند؛ آن‌ها منشأ برکت در ابعاد مختلف هستند.

شهید نیلفروشان فرمانده‌ای باتجربه بود

وی در وصف شهید نیلفروشان گفت: شهید نیلفروشان از اساتید دانشگاه و فرمانده‌ای باتجربه بود که عرصه‌های مختلف را با موفقیت و سربلندی پشت سر گذاشت. شهدا دارای حیات جاویدان هستند و به زندگی زندگان در همه عرصه‌ها به‌ویژه در میدان‌های جنگ حیات و برکت می‌دهند.

سردار نائینی عنوان کرد: انسان‌هایی که در پرتو مجاهدت‌های شهید نیلفروشان تربیت شدند، فراوان هستند و قطعاً این راه را ادامه خواهند داد.

وی همچنین با بیان اینکه هیچ‌گونه نگرانی در مورد قدرت حزب‌الله و جبهه مقاومت وجود ندارد، افزود: هر روز شاهد استیصال و درماندگی رژیم صهیونیستی در میدان هستیم و صهیونیست‌ها تصور می‌کنند که می‌توانند شکست میدانیِ خود را با ترور و کشتار زنان، کودکان و خبرنگاران، و بمباران بیمارستان‌ها و انبار‌های دارو جبران کنند.

سخنگوی سپاه با تأکید بر اینکه آنچه توسط رژیم صهیونیستی گرگ‌صفت انجام می‌شود، اقداماتی زشت و خارج از قواعد بین‌المللی است، خاطرنشان کرد: این اقدامات به‌هیچ‌وجه نمی‌تواند به بازیابی قدرت و وجهه رژیم صهیونیستی کمک کند. قطعاً پیروز این میدان حزب‌الله و مقاومت خواهد بود.

ارسال نظرات