۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۷۶۷۴۷۱
حجت الاسلام والمسلمین دژکام:

امت اسلامی در مقابل دشمن متحد و یکپارچه شوند

امت اسلامی در مقابل دشمن متحد و یکپارچه شوند
خطیب جمعه شیراز گفت: رهبر انقلاب تاکید کردند که باید کشورهای اسلامی به امت سازی توجه کنند و مخاطب آن همه کشور های اسلامی هستند و ایشان یادآور شدند که دشمنان کوچک تر از آن هستند که بخواهند به ما آسیبی بزنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز با اشاره افزایش درگیری های جبهه مقاومت اسلامی و استکبار جهانی گفت: دشمنان ما به دنبال نابودی اسلام و امت اسلامی است و خودشان نظریه پردازی کردند که و گفتند جنگ تمدن‌ها رخ خواهد داد و تمدن اسلامی نابود خواهد شد.

وی افزود: همین است که رهبر انقلاب تاکید کردند که باید کشورهای اسلامی به امت سازی توجه کنند و مخاطب آن همه کشورهای اسلامی هستند و ایشان یادآور شدند که دشمنان کوچک تر از آن هستند که بخواهند به ما آسیبی بزنند.

امام جمعه شیراز اظهار داشت: دشمن همیشه با نقشه و توطئه به دنبال این است که امت اسلامی را نابود کند و خدای متعال در آیه 103 سوره آل عمران برای اینکه تمام این نقشه‌ها را خنثی کند فرمود همه مسلمانان چنگ به ریسمان الهی بزنند و متفرق نباشند و امت باشند.

وی تاکید کرد: باید قدر نعمت ولایت را بدانیم چراکه نیابت از امام زمان(عج) یعنی امت دور امام جمع شده اند و معنای ولایت فقیه همین است.

خطیب جمعه شیراز یادآور شد: این که 2 میلیون نفر برای نماز جمعه نصر حضور پیدا کنند یعنی مردم پای کار انقلاب هستند و دور امام جمع شده اند و معنایش این است که از دشمن هیچ غلطی سر نخواهد زد.

وی افزود: باید به ریسمان الهی محکم چنگ بزنیم چراکه خداوند ما را یاری می کند و رها نمی سازد پس ولایت پذیری را در همه ابعاد حفظ کنیم.

ارسال نظرات